Obserwuj nasz profil na instagramie aby zgarniać darmowe Smocze Monety!
Skocz do zawartości
pomidorelo

Przesyt przedmiotów na rynku

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, przez wspaniałe aktualizacje dotyczące dropu 2 tygodnie po starcie serwera, robi nam się ogromny przesyt najbardziej potrzebnych rzeczy na serwerze. Od buta proponuje zrobić crafting z dodań 6-7 na zmiankę w stosunku 2:1, crafting ze zwykłych metali na metale +, np. metal + 100 marmurów błogosławieństwa. Musicie SZYBKO coś z tym zrobić bo zaraz się serwis wyjebie na plecy przez rynek. Dostęp do krętych to też jest śmiech na sali, 90% ulepów ze smoka to z eventu bez przepustek XD

 

//edit naprawdę przemyślcie jak najszybciej to bo tu już lawina idzie : >

Edytowane przez pomidorelo
  • Polubienie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Popieram, dziś patrząc od rana wysypało na sklepach metale, perły zmianki. Jeden dzień i każdy staje się samowystarczalny. Tu niepotrzebny jest crafting tylko zmniejszenie tego dropu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, JimmyPage napisał:

Popieram, dziś patrząc od rana wysypało na sklepach metale, perły zmianki. Jeden dzień i każdy staje się samowystarczalny. Tu niepotrzebny jest crafting tylko zmniejszenie tego dropu.

Crafting niepotrzebny? No dobra to mam parę pytań. 

Podnosisz z ziemii 5 bony? 

Ile masz kamyków duchowych? Z 200? 

Dodania 6/7 w przeciągu jakiś 2 dni staniały o 70%

Ogólnie na + chociaż smoka bym zostawił żeby te ulepy były bardzo ciężkie do zdobycia bo to wydłuży rozgrywkę 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

popieram jest za duży drop, zmianki 6-7 leciały jeszcze git, teraz wbić bony to jest chwila...

perły z azka to też chyba żart, wcześniej leciały po 1 w stacku (ok. 65% na perłę) i cały rynek był nimi zawalony, teraz leci 2x tyle, one są przez to nic nie warte.

Dodania 6-7 jak i 5bony to można sobie na ziemie wyrzucić, każdy pewnie tego gówna ma po kilka stacków.

Odpały jeszcze zrozumiem, chociaż imo lepszą opcją było gdy były trudno dostępne, trzeba było wtedy je kontrolować a nie klikać na pałę.

Jeśli chodzi o smoka to dostęp do kluczy według mnie jest prawidłowy, eq zrobić jest ciężko i jest to jakieś wyzwanie, smok jest po to żeby od czasu do czasu pójść wydropić kilka ulep, a nie latać go taśmowo 500x dziennie.

Jeśli chodzi o crafting na metale+ to nie wiem czy to dobre rozwiązanie, jest ich bardzo dużo na rynku i lecą dosyć często (ok. 20%)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co byście chętniej zobaczyli, jakąś przepalarke ulep/zbędnych rzeczy na punkty za które nie wiem, odpalamy bonusy postaci czy bardziej kraftingi (dużo sztuk czegoś za mało czegoś innego itd). My chętnie wysłuchamy co gracze mają do powiedzenia, najlepiej w większe grono. Sam mam kilka pomysłów na ogarnięcie takiego problemu, ale pierw wysłucham waszych (jeśli macie).

  • Polubienie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Admin napisał:

Co byście chętniej zobaczyli, jakąś przepalarke ulep/zbędnych rzeczy na punkty za które nie wiem, odpalamy bonusy postaci czy bardziej kraftingi (dużo sztuk czegoś za mało czegoś innego itd). My chętnie wysłuchamy co gracze mają do powiedzenia, najlepiej w większe grono. Sam mam kilka pomysłów na ogarnięcie takiego problemu, ale pierw wysłucham waszych (jeśli macie).

Wg. mnie crafting to najlepsza sprawa, przeanalizujcie sobie rynek i działajcie szybko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomidor źle się wyraziłem co do kraftingu, jeśli chodzi o kamole i 5 bony leżą mi gdzieś w eq, są one nic nie warte i można by je przerobić. Mi chodziło o te ważniejsze itemy które wysypało po wspaniałej aktualizacji. Nie ma aż takiego zapotrzebowania na perły metale itp, jestem za tym żeby jak najszybciej zmniejszyć ich drop. Dla mnie przyjemniej się gra gdy to co wydropie ma jakąś wartość, a nie ponierwiera się w stackach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, JimmyPage napisał:

Pomidor źle się wyraziłem co do kraftingu, jeśli chodzi o kamole i 5 bony leżą mi gdzieś w eq, są one nic nie warte i można by je przerobić. Mi chodziło o te ważniejsze itemy które wysypało po wspaniałej aktualizacji. Nie ma aż takiego zapotrzebowania na perły metale itp, jestem za tym żeby jak najszybciej zmniejszyć ich drop. Dla mnie przyjemniej się gra gdy to co wydropie ma jakąś wartość, a nie ponierwiera się w stackach.

 

43 minuty temu, Zawato napisał:

Jak wyzej. Żaden krafting jest nie potrzebny. Wystarczy zmniejszyć drop o 50-70%. Rynek wtedy sam się uspokoi po kilku dniach

Ta i znów na rybki może.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podpinam się 😄

Z dungeonów, a najbardziej z DT leci taka chora ilość 6-7, zmianek 6-7, metali i pereł , że te itemy niedługo nie będą praktycznie nic warte, patrząc na to ile osób lata na dungi. Najlepiej byłoby zmniejszyć szansę na drop wymienionych przedmiotów. Przykładowo żeby na każdą perłę od ripa wzwyż było 10% szans, metal 20% zmianki i dodania około 30%.

 

Edytowane przez biceps

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troche lipa ze perły są 5x razy tańsze od jakiś symboli wojownika czy nieznanych lek+ xd 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wy teraz chcecie zmieniać drop przedmiotów znowu to gg xD ludzie sobie nafarmią zanim oni coś z tym ruszą żeby potem inni mieli ciężej dropic wszystko? Tez mnie to wkurwilo bo wyfarmilem masę mixów 6/7 od startu gdzie od wczoraj leci ich 2x więcej, ale chuj w to. Beta na kilka osób 3 dni przed startem odbije się teraz czkawką. Zmienianie dropu co 3 dni to nie jest rozwiązanie tylko crafting.

  • Podziękowanie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, pomidorelo napisał:

Witam, przez wspaniałe aktualizacje dotyczące dropu 2 tygodnie po starcie serwera, robi nam się ogromny przesyt najbardziej potrzebnych rzeczy na serwerze. Od buta proponuje zrobić crafting z dodań 6-7 na zmiankę w stosunku 2:1, crafting ze zwykłych metali na metale +, np. metal + 100 marmurów błogosławieństwa. Musicie SZYBKO coś z tym zrobić bo zaraz się serwis wyjebie na plecy przez rynek. Dostęp do krętych to też jest śmiech na sali, 90% ulepów ze smoka to z eventu bez przepustek XD

 

//edit naprawdę przemyślcie jak najszybciej to bo tu już lawina idzie : >

Duży +. Ch** że mi ksules 😂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, Boyka napisał:

Duży +. Ch** że mi ksules 😂

nie wiem czy ja, nie gram na tym serwisie pod nickiem pomidor bo jakiś bambik ukradł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Admin napisał:

Co byście chętniej zobaczyli, jakąś przepalarke ulep/zbędnych rzeczy na punkty za które nie wiem, odpalamy bonusy postaci czy bardziej kraftingi (dużo sztuk czegoś za mało czegoś innego itd). My chętnie wysłuchamy co gracze mają do powiedzenia, najlepiej w większe grono. Sam mam kilka pomysłów na ogarnięcie takiego problemu, ale pierw wysłucham waszych (jeśli macie).

Fajnym systemem mogłaby być jakaś loteria w którą wrzucamy przedmiot (podawany podczas loterii, ten którego jest za dużo na rynku) i raz na tydzień byłoby losowanie z jakąś ciekawą nagrodą do zdobycia tylko z losowania, ten kto da więcej sztuk przedmiotu będzie miał większą szanse na wygraną.
Sam crafting jak wspomniał Zawato nie jest potrzebny, serwer jest świeży po obniżeniu dropu samo się ustabilizuje, ale trzeba to zrobić z głową, żeby ludzie nie zaczęli nagle płakać.

Biceps wspomniał o zaniżeniu dropu np pereł do 10% a metali do 20% (na metal jest teraz 20% szans), według mnie 10% na metal i 25% na perłę było by bardziej odpowiednie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałem podzielić się pewną obserwacją, jest to (a w zasadzie byl) pierwszy Avalon na jakim się zjawiłem i od początku nie mogłem pojąć co administracja chciała osiągnąć wprowadzając tak duży drop pereł w skrzyni górnika i rybaka, biorąc pod uwagę fakt, że ustawiono niezrozumiale wysoki % na ulepszanie itemów (30% na 9). Dodając do tego powszechne występowanie magicznych metali,  metali 10%+, wyłania się z tego trochę zabawny, troszkę komiczny obraz funkcjonowania gospodarki serwera. Gdzie te perły mają się ulotniać, skoro po wbiciu żala na 9 przeciętny gracz nie ma na co wydawać tych pereł, jeszcze gdyby te perły rozeszły się na ulepszanie hwanga, ale przenikliwa administracja dodała go do IS i każdy trochę bardziej rozgarnięty biega w nim od 50 lvl. Ubogi set pvm (podejrzewam, że 99 wbijali tu w ebonkach +4 xd) i łatwość ulepszenia eq to idealna recepta na nadprodukcję wszystkiego. Problemy związane z wsiadaniem na wierzcha jak i z niezwykle intuicyjnym sklepem offline pominę, bo w 2022 zakrawa to na sabotaż.

  • Polubienie 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...