Obserwuj nasz profil na instagramie aby zgarniać darmowe Smocze Monety!
Skocz do zawartości
Grower

Zbiór propozycji na nowy serwer

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, z racji nadchodzącej odsłony chciałem założyć temat dotyczący propozycji dodania kilku usprawnień na przyszłej odsłonie/zmian w stosunku do poprzedniej

1) usprawnienie rynku i zarobku na niższych lvl (np. Usunięcie pereł i podstawowych ulepszaczy z shopów) i zastąpienie ich skrzyniami avalona, które leciałyby z mobów od 1 poziomu, a z nich perły oraz inne pierdoly związane z podstawowym rozwojem postaci 

2) dodanie cotygodniowego rankingu w zabijaniu bossów/mobów etc. dający np jakiś określony procent na moby lub inny bonus za wbicie takiego tytułu

3) brak winek na wojnie 😜

4) dodatkowe ulepszacze czy inne potrzebne przedmioty do wydropienia na poszczególnych mapach nawiazując do pkt.1 by uniknąć farmienia jedynie yang i krętych kluczy

5) skoro jest unikatowa broń to może zbroja na jakiejś podobnej lub nieco zmienionej zasadzie?

6) unikatowe eventy dostosowane do życia serwera 

jak coś mi przyjdzie do głowy lub pojawi się ciekawy pomysl w komentarzu to edytuje post

Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponuje:

- brak szarf

-brak jakiejkolwiek alchemii i różnych wspomagaczy w grze. Ma to być Avalon taki jaki znaliśmy za dawnych lat.

Proponuje także aby nie był wyświetlany poziom postaci. Natomiast byłby on wyświetlany podczas pisania na PW. Tak było na pierwszym Avalonie. Było to fajne, bo zawsze podczas PvP był dreszczyk emocji na kogo sie trafi 😄

Tak jak kolega wyżej napisał - brak pereł u NPC. Perły były by dostępne tylko z małży, a co za tym idzie zwiększone zostało by zainteresowanie łowieniem ryb. I w tym miejscu wprowadziłbym skrzynie rybaka, którą można byłoby zdobyć ( do uznania administracji w jaki sposób ) i z tych skrzyń leciała by perła. 

-Utrudnił bym zdobycie Broszury Szermierki.

Nie wprowadzałbym zbyt dużej ilości nowych broni - ograniczyłbym się tylko do Trytona i ew. Miecz Słońca. 

- po poprawnym i udanym starcie serwera, mając już dużą ilość graczy można by było myśleć nad spokojnym wprowadzaniem nowego eq ( np. Eq Smoka, które było dostępne na starym EliteMT2. )

Jeśli serwer ma być udany to zainwestował bym w reklamę i ciągły rozwój serwera i ciągłe staranie się o to aby z innych serwerów przychodzili właśnie do nas.

Mam sporo pomysłów, a także możliwości aby wesprzeć rozwój serwera. W razie zainteresowania ze strony Administracji - proszę o PW.

 

 

  • Polubienie 2
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Grower napisał:

Cześć, z racji nadchodzącej odsłony chciałem założyć temat dotyczący propozycji dodania kilku usprawnień na przyszłej odsłonie/zmian w stosunku do poprzedniej

1) usprawnienie rynku i zarobku na niższych lvl (np. Usunięcie pereł i podstawowych ulepszaczy z shopów) i zastąpienie ich skrzyniami avalona, które leciałyby z mobów od 1 poziomu, a z nich perły oraz inne pierdoly związane z podstawowym rozwojem postaci 

2) dodanie cotygodniowego rankingu w zabijaniu bossów/mobów etc. dający np jakiś określony procent na moby lub inny bonus za wbicie takiego tytułu

3) brak winek na wojnie 😜

4) dodatkowe ulepszacze czy inne potrzebne przedmioty do wydropienia na poszczególnych mapach nawiazując do pkt.1 by uniknąć farmienia jedynie yang i krętych kluczy

5) skoro jest unikatowa broń to może zbroja na jakiejś podobnej lub nieco zmienionej zasadzie?

6) unikatowe eventy dostosowane do życia serwera 

jak coś mi przyjdzie do głowy lub pojawi się ciekawy pomysl w komentarzu to edytuje post

Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji 

 

zgodze sie co do dodania nowych zbroi co bedzie równie unikatowa co broń przerobiona np że to zrobienia takiej zbroi potrzebujemy dusze bossow + niebiana + 9
Wg mnie można by też dodać tarcze wojenną np tarcza tytanów mogła by być ona do wytworzenia albo do wydropienia z jakiegoś bossa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Tofufu napisał:

zgodze sie co do dodania nowych zbroi co bedzie równie unikatowa co broń przerobiona np że to zrobienia takiej zbroi potrzebujemy dusze bossow + niebiana + 9
Wg mnie można by też dodać tarcze wojenną np tarcza tytanów mogła by być ona do wytworzenia albo do wydropienia z jakiegoś bossa

Według mnie powinien to być serwer jak najbardziej tradycyjny. Zbliżony do starych czasów z 2010r. Oczywiście z drobną cząstką czasów obecnych. Pozostałbym przy max lv 99, ale żeby jego wbicie nie zajęło co niektórym też 3 dni. Gra powinna sie toczyć długo. Gdy jakaś część graczy osiągnie 99 lv to wtedy myślec nad powiększaniem lvli. Aby gracze którzy wbili max lv mieli na co czekać i aby zostali na serwerze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, GangusPL napisał:

Według mnie powinien to być serwer jak najbardziej tradycyjny. Zbliżony do starych czasów z 2010r. Oczywiście z drobną cząstką czasów obecnych. Pozostałbym przy max lv 99, ale żeby jego wbicie nie zajęło co niektórym też 3 dni. Gra powinna sie toczyć długo. Gdy jakaś część graczy osiągnie 99 lv to wtedy myślec nad powiększaniem lvli. Aby gracze którzy wbili max lv mieli na co czekać i aby zostali na serwerze.

Nie wypaliło i nie wypali takie coś, na poprzedniej odsłonie był utrudniony exp i nic z tego, najbardziej klasyczny serwer bez utrudnień i dodatków jest skazany na porażkę po kilku tygodniach od startu 

  • Polubienie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, GangusPL napisał:

Według mnie powinien to być serwer jak najbardziej tradycyjny. Zbliżony do starych czasów z 2010r. Oczywiście z drobną cząstką czasów obecnych. Pozostałbym przy max lv 99, ale żeby jego wbicie nie zajęło co niektórym też 3 dni. Gra powinna sie toczyć długo. Gdy jakaś część graczy osiągnie 99 lv to wtedy myślec nad powiększaniem lvli. Aby gracze którzy wbili max lv mieli na co czekać i aby zostali na serwerze.

ale w tym tkwi piekno tego serwisu prosta i szybka rozgrywka która jest bardzo przyjemna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serwer bez alchemii oraz bez szarf to aktualnie serwer na niecały miesiąc gry bez żadnych perspektyw. Nawet ja - jako zagorzały przeciwnik szczególnie alchemii - przyznaję że mając okazję niedawno grać na serwerze zawierającym oba te dodatki aktualnie nie wyobrażam sobie jakiegokolwiek serwera bez tego.

Druga sprawa o której pisałem gdzieś na chatboxie to sposób wbijania skilla. Ani to trudne, ani nic, równie dobrze mogłoby być przydzielane 5x P na początku gry, więc to totalnie odmóżdżające - tanie kamole i księgi u handlarzy, fasole również u handlarzy. Zauważyłem, że serwery na których księgi umiejętności (egzo i rady też!) dropią z metinów są o wiele bardziej grywalne i przyciągają więcej osób. A przede wszystkim służą o wiele dłużej bo bardziej przypominają klasycznego PL'a sprzed lat, ale z lekką dozą ułatwienia.

Trzecia sprawa - zmieniłbym w końcu zmianki bonusów dostępne u handlarzy, to jeden z głównych czynników dlaczego większość gry tutaj zawsze polegała na farmieniu yang. Niech zmianki również dropią - im wyższy lv metina tym ich więcej. Wtedy dopiero będzie fajna zabawa.

Czwarta sprawa - drop ulepszaczy, nawet w głupim m2, żeby zrobić ebony. Nie wiem, dla mnie osobiście to o wiele bardziej wciągające i zachęcające do gry, aniżeli dropienie ulepszaczy ze smoka jako jedynych przydatnych w grze. Handel kwitnie, sklepów jest milion, gracze mają co robić i jest fajnie.

Ostatnia rzecz, wiele serwerów aktualnie stawia na jeden wspólny channel we wszystkich m1. Na początku nie byłem co do tego przekonany, ale widzę że to się sprawdza, więc również mógłbym to zaproponować.

Czego natomiast bym nie zmieniał? Przede wszystkim expowisk - są klasyczne, wielu graczy lubi sobie pomachać mieczem wśród Setaou zamiast na jakiejś randomowej mapie z dzikimi gorylami. Pozdrawiam 🏃‍♂️

  • Polubienie 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, N1DGE napisał:

Serwer bez alchemii oraz bez szarf to aktualnie serwer na niecały miesiąc gry bez żadnych perspektyw. Nawet ja - jako zagorzały przeciwnik szczególnie alchemii - przyznaję że mając okazję niedawno grać na serwerze zawierającym oba te dodatki aktualnie nie wyobrażam sobie jakiegokolwiek serwera bez tego.

Druga sprawa o której pisałem gdzieś na chatboxie to sposób wbijania skilla. Ani to trudne, ani nic, równie dobrze mogłoby być przydzielane 5x P na początku gry, więc to totalnie odmóżdżające - tanie kamole i księgi u handlarzy, fasole również u handlarzy. Zauważyłem, że serwery na których księgi umiejętności (egzo i rady też!) dropią z metinów są o wiele bardziej grywalne i przyciągają więcej osób. A przede wszystkim służą o wiele dłużej bo bardziej przypominają klasycznego PL'a sprzed lat, ale z lekką dozą ułatwienia.

Trzecia sprawa - zmieniłbym w końcu zmianki bonusów dostępne u handlarzy, to jeden z głównych czynników dlaczego większość gry tutaj zawsze polegała na farmieniu yang. Niech zmianki również dropią - im wyższy lv metina tym ich więcej. Wtedy dopiero będzie fajna zabawa.

Czwarta sprawa - drop ulepszaczy, nawet w głupim m2, żeby zrobić ebony. Nie wiem, dla mnie osobiście to o wiele bardziej wciągające i zachęcające do gry, aniżeli dropienie ulepszaczy ze smoka jako jedynych przydatnych w grze. Handel kwitnie, sklepów jest milion, gracze mają co robić i jest fajnie.

Ostatnia rzecz, wiele serwerów aktualnie stawia na jeden wspólny channel we wszystkich m1. Na początku nie byłem co do tego przekonany, ale widzę że to się sprawdza, więc również mógłbym to zaproponować.

Czego natomiast bym nie zmieniał? Przede wszystkim expowisk - są klasyczne, wielu graczy lubi sobie pomachać mieczem wśród Setaou zamiast na jakiejś randomowej mapie z dzikimi gorylami. Pozdrawiam 🏃‍♂️

Poza alchemią w pełni się zgadzam, a co do alchemii i szarf nie mam zdania. Wydłużyć i zrobić bardziej ciekawszy gameplay można zrobić poprzez wspomniane wcześniej dodanie zmianek, ku, ulepów itp do dropu, a usunięcie ich z shopów

  • Polubienie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ogólnie to skąd macie info że Avalon znów ma być uruchomiony? Ktoś tam pisał że niby w grudniu ale gdyby to była prawda to już była by jakas reklama lub jakiej info od adminow. Wiec skad wiecie ze maja zamiar wgl otworzyc znow ten serwer ? 😜

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

image.png.9f21ca872693e2540bd955bd38f954a6.png
stad to info

2 godziny temu, GangusPL napisał:

A ogólnie to skąd macie info że Avalon znów ma być uruchomiony? Ktoś tam pisał że niby w grudniu ale gdyby to była prawda to już była by jakas reklama lub jakiej info od adminow. Wiec skad wiecie ze maja zamiar wgl otworzyc znow ten serwer ? 😜

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, GangusPL napisał:

A ogólnie to skąd macie info że Avalon znów ma być uruchomiony? Ktoś tam pisał że niby w grudniu ale gdyby to była prawda to już była by jakas reklama lub jakiej info od adminow. Wiec skad wiecie ze maja zamiar wgl otworzyc znow ten serwer ? 😜

 

19 godzin temu, Tofufu napisał:

image.png.9f21ca872693e2540bd955bd38f954a6.png
stad to info

 

w tamtym roku było podobnie 🙂

było info i miesiąc/niecały miesiąc przed startem coś ruszyło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, chciałbym podzielić się swoimi przemyśleniami :). Ostatnia odsłona według mnie była bardzo udana z dwóch względów:
1. Rywalizacja
czyli walki o wiedźmę a co za tym idzie o niebianki. Każdy chciał zdobyć zbroję, która nie dawała ogromnej przewagi ale była unikatowa
co dawało motywację do rozwijania postaci i współpracy z innymi oraz świetnej zabawy, tego aspektu zabrakło na odsłonie poprzedniej.
2. Został zmniejszony drop yang, według mnie na ostatniej odsłonie ilość yang była idealna do ceny 200 zmianek u handlarza
1-2k online przez pierwsze 2 miesiące były spowodowane tym, że rozgrywka była dynamiczna, jeśli utrudnicie grę zmniejszając drop yangów
i expa efekt może być odwrotny bo ludzie się zniechęcą. Prawdopodobnie najwięksi wyjadacze zostaną trochę dłużej na serwerze, ale ile osób odejdzie dlatego, że progres postaci i dynamika rozgrywki będzie bardzo nudna. Na tym serwerze trzeba robić 6 ekwipunków
4x klasy, wojenny i do expa. Ludzie nie odeszli z serwera dlatego, że nie mieli co robić, postać max skończone miały tylko kilka osób po 5 miesiącach gry
bo tylko kilkanaście osób grało bardzo długo.
Podsumowując yangi i exp bym drastycznie nie zmieniał bo może mieć to odwrotny skutek do zamierzonego. Skupiłbym się na rywalizacjia i reklamie, aby dać
ludziom motywacje do gry żeby zrobić jak najlepszy ekwipunek. Mam bardzo dobry pomysł co można zrobić, aby każdy chciał zrobić eq do pvp
w 6 zestawach i bić się z innymi a co za tym idzie grać jak najdłużej.
Rywalizacja o wiedzmy to jedno lecz tam będą prawdopodobnie tylko największe lvl, trzeba dać rywalizację też innym, pomysł mam taki:
Stworzyć małą mapkę z np. 4 metinami, żeby się respiły co np. minute, żeby cały czas można było je bić, tylko na jednym chanelu, a z tych
metinów yangi i sporadycznie drop np. owoce życia oraz exp. Trzeba tak obliczyć, że jak na spocie w v2 bijąc moby w 1h zarobi się dla przykłądu 2 monetki
to z bicia tych metków przez 1h w jedną osobe zarobi się ich 6 ponieważ trzeba uwzględnić że kazdy będzie chciał je bić i będzie kilka osób, i takie miejsca
na 3 przedziały lvlowe np. 1-55lvl, 56-75lvl, 75-99lvl i yangi dostosowane z progresem czyli na ostatnim lvlu wiadomo więcej yangów. Jeśli ktoś
nie chce rywalizacji dropi sobie normalnie na spocie ale takie miejsce pozwoli pobawić się w pvp i dropienie bo tam zawsze będzie ktoś do
rywalizacji (to był by taki plac zabaw dla mietińczyka).
Podsumowując 1. rywalizacja, 2. reklama, 3. dynamiczna rozgrywka i fan z gry, a nie irytowanie się brakiem Potępów postaci ponieważ niewykonalne jest zrobienie serwera, na którym wszyscy będą grać rok czasu, trzeba zrobić tak, żeby większość osób chciało grać te 3 miesiące i to będzie sukces oraz żeby napływały kolejne osoby
chcące grać 3 miesiące. Pozdrawiam serdecznie.
 

  • Polubienie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, Ziomeczek991 napisał:

Witam, chciałbym podzielić się swoimi przemyśleniami :). Ostatnia odsłona według mnie była bardzo udana z dwóch względów:
1. Rywalizacja
czyli walki o wiedźmę a co za tym idzie o niebianki. Każdy chciał zdobyć zbroję, która nie dawała ogromnej przewagi ale była unikatowa
co dawało motywację do rozwijania postaci i współpracy z innymi oraz świetnej zabawy, tego aspektu zabrakło na odsłonie poprzedniej.
2. Został zmniejszony drop yang, według mnie na ostatniej odsłonie ilość yang była idealna do ceny 200 zmianek u handlarza
1-2k online przez pierwsze 2 miesiące były spowodowane tym, że rozgrywka była dynamiczna, jeśli utrudnicie grę zmniejszając drop yangów
i expa efekt może być odwrotny bo ludzie się zniechęcą. Prawdopodobnie najwięksi wyjadacze zostaną trochę dłużej na serwerze, ale ile osób odejdzie dlatego, że progres postaci i dynamika rozgrywki będzie bardzo nudna. Na tym serwerze trzeba robić 6 ekwipunków
4x klasy, wojenny i do expa. Ludzie nie odeszli z serwera dlatego, że nie mieli co robić, postać max skończone miały tylko kilka osób po 5 miesiącach gry
bo tylko kilkanaście osób grało bardzo długo.
Podsumowując yangi i exp bym drastycznie nie zmieniał bo może mieć to odwrotny skutek do zamierzonego. Skupiłbym się na rywalizacjia i reklamie, aby dać
ludziom motywacje do gry żeby zrobić jak najlepszy ekwipunek. Mam bardzo dobry pomysł co można zrobić, aby każdy chciał zrobić eq do pvp
w 6 zestawach i bić się z innymi a co za tym idzie grać jak najdłużej.
Rywalizacja o wiedzmy to jedno lecz tam będą prawdopodobnie tylko największe lvl, trzeba dać rywalizację też innym, pomysł mam taki:
Stworzyć małą mapkę z np. 4 metinami, żeby się respiły co np. minute, żeby cały czas można było je bić, tylko na jednym chanelu, a z tych
metinów yangi i sporadycznie drop np. owoce życia oraz exp. Trzeba tak obliczyć, że jak na spocie w v2 bijąc moby w 1h zarobi się dla przykłądu 2 monetki
to z bicia tych metków przez 1h w jedną osobe zarobi się ich 6 ponieważ trzeba uwzględnić że kazdy będzie chciał je bić i będzie kilka osób, i takie miejsca
na 3 przedziały lvlowe np. 1-55lvl, 56-75lvl, 75-99lvl i yangi dostosowane z progresem czyli na ostatnim lvlu wiadomo więcej yangów. Jeśli ktoś
nie chce rywalizacji dropi sobie normalnie na spocie ale takie miejsce pozwoli pobawić się w pvp i dropienie bo tam zawsze będzie ktoś do
rywalizacji (to był by taki plac zabaw dla mietińczyka).
Podsumowując 1. rywalizacja, 2. reklama, 3. dynamiczna rozgrywka i fan z gry, a nie irytowanie się brakiem Potępów postaci ponieważ niewykonalne jest zrobienie serwera, na którym wszyscy będą grać rok czasu, trzeba zrobić tak, żeby większość osób chciało grać te 3 miesiące i to będzie sukces oraz żeby napływały kolejne osoby
chcące grać 3 miesiące. Pozdrawiam serdecznie.
 

Możesz podrzucić pomysl lub cały link na grupie avalona, bo ostatnio nieco ożyła wraz ze zbliżającym się startem serwera 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie szefowie admini, a co ze sposobem rozwijania umiejętności bo na fanpage cicho? 

A względem zmianek, skoro większość bananów głosuje na zmianki u handlarza, to miejcie na uwadze że na waszym fanpage'u głosują tylko i wyłącznie ludzie którzy tu zawsze grywali i są sentymentalnie nastawieni i stanowią mniejszość ludzi otwartych na ciekawe serwery, bo inni wcale się nie wypowiadają i pewnie nie zaglądną skoro znowu będzie to samo. Możecie pomyśleć jeszcze ewentualnie o zmiankach u handlarzy dostępnych za walutę inną niż Yangi - np. Avalangi dostępne z metinów od 75lv wzwyż. Powiedzmy 20 tego typu żetoników = 200 zmianek, plus oczywiście zmianki wypadające ze skrzyń/metinów/bossów. 

  • Polubienie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Większość wątków dotyczących zmian na serwerze będzie poruszona w ramach ankiet na grupie serwera.

  • Polubienie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie widzę zaangażowanie na grupie, z wyników ankiet wynika, że praktycznie nic nie zadowala graczy i wolą wszystko po staremu. No cóż, chyba kwestia przyzwyczajenia, że avalon to medium/easy, a nie medium/hard i wszystko sprowadzają do dropienia monetek, bo wszystko jest u handlarzy :v

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też nie bierzcie wszystkich ankiet w taki sposób jakby one faktycznie w 100% były decydujące,  większość zmian i aspektów serwera zostanie dopracowanych wedle naszych doświadczeń, pod jak najdłuższą oraz przyjemną rozgrywkę. Oczywiście będziemy czerpać z propozycji graczy i uwzględniać ich uwagi. Ankiety są bardziej w celu zorientowania się jak duży % naszej społeczności widziałby daną rzecz.

  • Polubienie 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, Admin napisał:

Też nie bierzcie wszystkich ankiet w taki sposób jakby one faktycznie w 100% były decydujące,  większość zmian i aspektów serwera zostanie dopracowanych wedle naszych doświadczeń, pod jak najdłuższą oraz przyjemną rozgrywkę. Oczywiście będziemy czerpać z propozycji graczy i uwzględniać ich uwagi. Ankiety są bardziej w celu zorientowania się jak duży % naszej społeczności widziałby daną rzecz.

A to jest akurat świetna wiadomość 🙂 W takim razie powodzenia w realizacji, miałbym tylko jedno pytanie, czy będzie beta przed startem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 8.12.2021 o 08:45, Grower napisał:

A to jest akurat świetna wiadomość 🙂 W takim razie powodzenia w realizacji, miałbym tylko jedno pytanie, czy będzie beta przed startem?

Tak, planujemy zrobić beta testy przed startem serwera. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Propozycje :

1.z racji że nie ma szarf,Alchemii niech tak kurwa zostanie 😆

2. SKLEPY! Możliwość edytowania sklepu jak i również możliwość wystawienia itemu drożej niż jak pamiętam 1,2 wony coś takiego czy jakiś limit zjebany był.. 

A item trzeba było spakować połowę dnia by go sprzedać bo nie mogłeś wystawić w normalnej cenie.. 

 

3. Wyjebanie METALI z m1.. Grając na avalonie czułeś się jak na easy..  wszystko w1 na tacy by zarobić na to wystarczyło iść do v2 ... I itemki gotowe na 9.. Chcecie zostawić łatwe ulepszanie to zostawcie,  ale same bodzie.. A nie metale..

 

4.Usunięcie 6.7 B u handl powinny dropic od nw Azka,Smoka.. To powinien być typowy dodatek A nie po paru dniach mega bust jak potw,wartosc w co 2 itemie..

5. Dung dla gildii od np 80,90 lvla.

Mam tu na myśli że potrzeba paru klas na zrobienie jego a nie słupy.. I by coś ciekawego dropiło z tego.

 

6. Wyjebac HWANGI  z isa. Tak wiem dla was fajny hajs .. Ale po prostu niech będzie możliwość wytworzenia taka jak zawsze ale nie z isa.. 

 

7.Dodać AZKA. Który już był w sumie nie wiem dl na poprzedniej odsłonie już nie.

8. LIMIT NA SETKI , czy tam wina chuj wie co to było.. PS wyłączyć tą opcję kompletnie na wojnach... 

 

9. Dodać ograniczenie na zmianę CH. na Wróżkach wystarczyło zginąć zmieniałeś kanał za 5 sek znów się pojawiałeś z prędkością światła... 

10.  Przygotujcie mapę na kolejne lvle zanim odpalicie serwer. Bo wbijanie maksa mijało się z celem na poprzed odsłonach. 

Resztę jutro dopisze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A no i wyjebac z isa te kamole czy coś dają od razu P...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Rossaa napisał:

A no i wyjebac z isa te kamole czy coś dają od razu P...

co do tego i hwangów to coś cie chyba boli w sensie to ma być dalej avalon a nie pełnoprawny hard xd
serwis ma być 4f a na poprzedniej odsłonie kozacko sie grało mi jakoś nawet z tym przez to że ten serwer ma te swoją unikalność ;d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Rossaa napisał:

Propozycje :

1.z racji że nie ma szarf,Alchemii niech tak kurwa zostanie 😆

2. SKLEPY! Możliwość edytowania sklepu jak i również możliwość wystawienia itemu drożej niż jak pamiętam 1,2 wony coś takiego czy jakiś limit zjebany był.. 

A item trzeba było spakować połowę dnia by go sprzedać bo nie mogłeś wystawić w normalnej cenie.. 

 

3. Wyjebanie METALI z m1.. Grając na avalonie czułeś się jak na easy..  wszystko w1 na tacy by zarobić na to wystarczyło iść do v2 ... I itemki gotowe na 9.. Chcecie zostawić łatwe ulepszanie to zostawcie,  ale same bodzie.. A nie metale..

 

4.Usunięcie 6.7 B u handl powinny dropic od nw Azka,Smoka.. To powinien być typowy dodatek A nie po paru dniach mega bust jak potw,wartosc w co 2 itemie..

5. Dung dla gildii od np 80,90 lvla.

Mam tu na myśli że potrzeba paru klas na zrobienie jego a nie słupy.. I by coś ciekawego dropiło z tego.

 

6. Wyjebac HWANGI  z isa. Tak wiem dla was fajny hajs .. Ale po prostu niech będzie możliwość wytworzenia taka jak zawsze ale nie z isa.. 

 

7.Dodać AZKA. Który już był w sumie nie wiem dl na poprzedniej odsłonie już nie.

8. LIMIT NA SETKI , czy tam wina chuj wie co to było.. PS wyłączyć tą opcję kompletnie na wojnach... 

 

9. Dodać ograniczenie na zmianę CH. na Wróżkach wystarczyło zginąć zmieniałeś kanał za 5 sek znów się pojawiałeś z prędkością światła... 

10.  Przygotujcie mapę na kolejne lvle zanim odpalicie serwer. Bo wbijanie maksa mijało się z celem na poprzed odsłonach. 

Resztę jutro dopisze.

Czytaj dokładniej forum i zaglądnij na grupę na fb, bo niektóre pomysły zostały już przedstawione. Co do hwangów, nie przesadzaj, bez aż tak drastycznych zmian na serwerze, bo to avalon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Grower napisał:

Czytaj dokładniej forum i zaglądnij na grupę na fb, bo niektóre pomysły zostały już przedstawione. Co do hwangów, nie przesadzaj, bez aż tak drastycznych zmian na serwerze, bo to avalon

+1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
47 minut temu, Tofufu napisał:

+1

Chodzi mi o to niech HWANGI będą do wytworzenia. Ale w isie to są grosze.

Z HWANGIEM wlatujesz ninja do groty i stoisz jak szef. XD 

Mam tu na myśli że inne zbroje idą w odstawkę. 

I testowałem również cos mam tu na myśli że do takiego v2 możesz wejść kompletnie bez eq , wystarczy mieć hwanga i coś do bicia. Nic pozatym i expisz dywanem nawet bez buffa.

 

Fakt grało się dobrze na poprzedniej odsłonie. Ale Hwang jest mega OP.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...