Obserwuj nasz profil na instagramie aby zgarniać darmowe Smocze Monety!
Skocz do zawartości
N1DGE

Arena Władców - pierwsze spostrzeżenia

Rekomendowane odpowiedzi

A więc weszła Arenka Władców i chciałbym się podzielić moimi spostrzeżeniami na jej temat, postaram się wypunktować.

1) Brakuje informacji o czasie przejścia (razem z informacją o ukończeniu).

2) Jest zdecydowanie za prosta do przejścia, przez co nie stanowi kompletnie żadnego wyzwania i aktualnie już mi się znudziła. Czas przejścia zależy głównie od tego jak szybko się mooby zlurują, praktycznie zerowa konkurencja w zakresie bonów w ekwipunku.

3) Metiny i bossy powinny dawać jakikolwiek drop.

4) Mooby powinny dropić yangi (bez przesady z tym, ale 500kk na arenę na 80lv z full na yangi byłoby fair enough)

5) Boss Żółwia jest martwą teksturą, która nie posiada jakichkolwiek animacji.

Narazie tyle, chciałbym żebyście się odnieśli do tego co napisałem. Moim zdaniem przede wszystkim powinna być o wiele cięższa do przejścia (żeby była jakimkolwiek wyzwaniem, a nie żeby w mieczu i zbroi na 1lv dało się ją przejść bo to zniechęca).

Poza tym wszystkie wymienione punkty (poza 5) służą urozmaiceniu, aby dungeon nie znudził się po drugim przejściu. Nie chodzi o to, że zarobek jest mały, tylko że ten dungeon jest po prostu nudny 😔

Edytowane przez N1DGE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do żółwia to się zgodzę, buguje się okropnie, nie da się go bić bo broń niby nie sięga, albo nie da się podbiec, nie rusza się, a jednak robi dmg.

co do trudności - nie wiem, dla mnie jest w sam raz, miła odmiana od dropienia hajsów na dt. nie jest skomplikowana, ale trochę upierdliwa, także spoko. wydaje ,mi się, ze ma być dla każdego a nie tylko pro elo koksów, aby każdy mógł sobie dorobić.

i raczej nie służy dropowi, ale dodatkowemu zarobkowi. także co do dropa z metków, to mi to obojętne, natomiast gdyby jeszcze jakiś hajsik leciał z mobkow czy sztabka z metka, to spoko 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim bym zaczął od poprawy tego żółwia i tekstur niewidocznej ściany na środku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z wpychaniem bossów, żółwiem poprawki wejdą ale jednego chyba niektórzy nie zrozumieli.

To nie do końca jest normalny "dungeon", a arena gdzie ludzie mają się przeganiać w czasie wykonania i głównie na rywalizacji ma polegać, nie zarobku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobrze, ale niech ta rywalizacja polega faktycznie na różnicy w ekwipunku żeby eq do expa też miało znaczenie, a nie na losowości czy grupka moobów spod ściany się zlura czy trzeba do niej podbiec.

Ja napisałem że zarobek jest okej a o dropie mówiłem jedynie w formie urozmaicenia. 

No i informacja o czasie przejścia po wykonaniu.. dosyć istotna jest.

Edytowane przez N1DGE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbujemy to wszystko utrudnić i zobaczymy jak to wyjdzie, no nie ukrywam jest to coś co gracze muszą testować, w 3 osoby nie ocenimy czy za łatwo, czy za ciężko. Info z czasem też się pojawi.

  • Polubienie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak gracie wp/body z perf eq do expa to pewnie dla was jest za łatwa. Dla innych graczy niekoniecznie musi tak być. Ja gram BM mam eq dobre ale nie idealne i np. tego smoka ciężko mi zbić. Myślę, że to nie arena jest za łatwa tylko wy jesteście po prostu tacy dobrzy 🙂 Mi wszystko w tym dungu pasuje. Oprócz technicznych poprawek wszystko git.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dopiero w nocy zrobiłem pierwsza arene. 

To fakt ustawiasz bossa niby tak by nie wypychał a okazuje się że nasza postać przelatuje przez ściany. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma sensu utrudniać tego dungenu. 

Niech będzie to też zarobek dla słabszych początkujących graczy, bo jak swiezak będzie cisnął archerem z średnim eq to ma ciężko piss yo

Albo dodać poziom drugi, gdzie będzie trudno i będą mogli się wyżyć pro napalency :v

No i taki szczegół po końcu, niech drop leci ze smoka, nie ze skrzynki, bo jak nas wyjebie w ścianę, że nie da się ruszyć, nie zostaniemy z niczym po ubiciu smoka 

Edytowane przez Kuba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trudność jest jak najbardziej okej. 

1-3 monet w +/- 30min to moim zdaniem dobry zarobek dla osob bez jakiegos "pro" Eq zeby dorobic sie tego eq. 

Jedyne co mi w obecnej sytuacji nie pasuje to bugowanie sie o niewidzialną teksture na środku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, NyguS napisał:

Trudność jest jak najbardziej okej. 

1-3 monet w +/- 30min to moim zdaniem dobry zarobek dla osob bez jakiegos "pro" Eq zeby dorobic sie tego eq. 

Jedyne co mi w obecnej sytuacji nie pasuje to bugowanie sie o niewidzialną teksture na środku

weszły poprawki, a niewidzialna tekstura nadal istnieje? XD

Co do reszty to się zgodzę, trudność i stosunek czas/zarobek spoko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...