Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nnx1rOM.png

RqadzbR.png

Przenosimy się w czasie – do epoki, gdy Metin2 był prawdziwą legendą. Bez zbędnych udziwnień, bez tysiąca systemów, które psują klimat – oto AvalonMT2.
Serwer stworzony z pasji, dla graczy, którzy pamiętają, jak smakują prawdziwe emocje PVP i polowanie na elitki, które kiedyś naprawdę coś znaczyło.

AvalonMT2 to powrót do korzeni – ale nie cofamy się ślepo. To oldschool w nowym wydaniu: zbalansowany, dopracowany, z subtelnymi usprawnieniami, które poprawiają komfort gry, nie odbierając jej ducha. Tutaj level nie leci sam, a zbroja nie spada z nieba – ale każda zdobyta rzecz cieszy, jak dawniej.

Jeśli tęsknisz za klimatem dawnych lat, gdy grało się dla przygody, dla dropu i dla honoru gildii – jesteś we właściwym miejscu.
Witaj na AvalonMT2 – w świecie, który pamiętasz, ale którego jeszcze nie znasz.

pQHxllV.png

Poniżej znajduje się lista wszystkich powiązanych z projektem adresów.
Odbierz pakiet bonusów zakładając konto za pomocą specjalnego reflinku.
9U2vlmU.png

https://avalonmt2.pl/

5q4pE3e.png

https://forum.avalonmt2.pl/

4NHkmjc.png

http://facebook.com/AvalonMT2

RSgZkzE.png

https://www.facebook.com/groups/AvalonMT2

tFiTXAR.png

https://instagram.com/AvalonMT2

rgIx5uE.png

https://tiktok.com/@avalonmt2.pl

SfU1PDk.png

https://discord.avalonmt2.pl


vEHq8s5.png

Serwer został odpowiednio przystosowany pod dzisiejsze standardy.
Zdobywanie Yang, przedmiotów oraz Doświadczenia, jest dość dobrze wyważone.
Sam proces pozyskiwania wyżej wymienionych jest standardowy, raczej wszystkim znany.
 

Informacje ogólne
Typ serwera Medium (Old School)
Klasy postaci Podstawowe (4)
Królestwa Podstawowe (Shinsoo, Jinno, Chunjo)
Maksymalny poziom 99
Maks. ilość statystyk 90
Występujące waluty Yang
Maks. ilość przechowywanych Yang 1.999.999.999.999
Maks. ilość przedmiotów w Stacku 200


us6b2Wc.png

Pozostałe zmiany odbiegające od klasyki, zostały przedstawione w dalszej części prezentacji.
Wszystkie naprawdę ważne dla potencjalnego gracza informacje, zostały szczegółowo rozpisane i wyjaśnione.
Niektóre pomniejsze rzeczy z pewnością nam umknęły, jednakże nutka niewiedzy nie powinna nikomu zaszkodzić.
 

QwRmBXl.png
pmEbQ2y.png
qEAFUsV.png

Możliwa do wydropienia ze wszystkich potworów na normalnych mapach.
Zdobędziemy z niej przeróżne przedmioty użyteczne na każdym etapie rozgrywki.

us6b2Wc.png

Aby drop był możliwy, należy posiadać do 15. poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na drop możemy zwiększyć przy pomocy pakietu VIP lub Rękawicy Złodzieja.

GQhPHC7.png
ljffOYa.png eZG86P7.png rNDBBvR.png ANzHdGs.png 8KGO7el.png 2tNIqUB.png evq4Iws.png 6FqxBAL.png 9v2yTZY.png

Dodatkowym urozmaiceniem jest drop przypisanych do każdej mapy Skrzyni Ulepszaczy.
Jego częstotliwość będzie uzależniona od wymaganego poziomu mapy oraz jej trudności.

us6b2Wc.png

Aby drop był możliwy, należy posiadać do 15. poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na drop możemy zwiększyć przy pomocy pakietu VIP lub Rękawicy Złodzieja.

 

cTlmc6l.png

Pierwsze kroki w świecie Avalonu nie będą należały do najłatwiejszych.
Nie będzie oczywiście tak ciężko i strasznie, jak było kilkanaście lat temu.
Na dobry start przygody, otrzymamy kilka niezbędnych przedmiotów oraz konia.

 

Przedmioty Startowe
Ikona Nazwa przedmiotu Ilość
tknl0dj.png Podstawowy ekwipunek +4 -----
OLXXkTU.png Zielona oraz Fioletowa Mikstura 5
VmckPYT.png Peleryna Męstwa 50
TnlV7Gq.png Pierścień Teleportacji pod klawiszem TAB 1
XNSHSnP.png Buty Wiatru 1
b9EAiZC.png Języki Królestw na M1 -----
FPQAePT.png Koń z przywołaniem na 100% i możliwością bicia -----

 

FoAwF9I.png
moDmYOz.png
lQd5xqQ.pngVHqccTp.pngDcmmBtO.png
wII6uL1.pngVHqccTp.pngrtNwkWv.png
llNwNl6.pngVHqccTp.pngHFvQ0a7.png
mzVi0Uc.pngVHqccTp.pngfsSPKjS.png
NJvdPVF.png
EeJBIKq.pngpy7QomE.pngTIxq99I.pngQP8hsqd.png
FCYPimG.png
2tUJAsQ.pngVHqccTp.pngAINRXvG.png

 

zjpcry9.png
5CoB18A.png
Wl77pf8.pngVHqccTp.pngWOLI8Q0.png
k7rJaTg.png

w0tHp86.pngVHqccTp.pngwSH5zzL.png
T6huGF1.png
H4Obwra.pngVHqccTp.png1TI2YEi.png
xIb9RtL.pngVHqccTp.png1TI2YEi.png

 

hCV4Oqm.png
avKEqYH.png
I3lNVfh.pngVHqccTp.pngcsNurXE.png  38vncN7.png  7DpaCUe.pngVHqccTp.pngi1lh5OZ.png
vGYSXZA.png
1vZrgDs.pngVHqccTp.pngumWDbfI.png  38vncN7.png  GnUkhCc.pngVHqccTp.pngctno2tL.png
SDp6G2G.png
qW9dUVN.pngVHqccTp.pngACojetK.png  38vncN7.png  KIbo4sC.pngVHqccTp.pnghnkgsEC.png
4dJxW0E.png
cOycPxq.pngVHqccTp.pngv1NNlzL.png  38vncN7.png  7TLkJeI.pngVHqccTp.pngAeO23fE.png

 

FX5XzFa.png
EWMVbzZ.png
cRxa7oM.pngVHqccTp.pngFgmO6tE.png
Rqh882Y.png
940w9jp.pngVHqccTp.pngcjppPYq.png
WsfzAnf.png
v1kdHzM.pngVHqccTp.pngZVjwYlV.png
86k2NNn.png
rmTFK9N.pngVHqccTp.pngxX0UzpC.png
jsWzZdc.png
22l2u5k.pngVHqccTp.png5pq3B24.png
7zJkxiD.pngVHqccTp.pngmWnsZ7W.png
GDLiROa.png
wj9kHgr.pngVHqccTp.png7bbKtZ5.png
ZZ6hvJg.png
OAV6diw.pngVHqccTp.pngkCTcAkN.png

 

6nFapqo.png

M3LpcnG.gif
 

qgLk04x.png
avKEqYH.png
1exddyO.gifFG0Qp5T.gif
vGYSXZA.png
17NMVwI.gifykHAbgT.gif
SDp6G2G.png
axUngwn.gifAebC7Fp.gif
4dJxW0E.png
7y9eujl.gifDDnLduB.gif

 

z9wXAOi.png
kN7cj2j.png
JaQGysw.png

us6b2Wc.png

 

Dolina Orków
Zalecany poziom 30
Działający bonus Silny przeciwko Orkom
Silny przeciwko Mistykom
Występujące Bossy Wódz Orków
Występujące Metiny Metin Duszy
Metin Cienia

nInrncn.png
0q1iGWl.png


us6b2Wc.png
 

Pustynia Yongbi
Zalecany poziom 40
Działający bonus Silny przeciwko Zwierzętom
Występujące Bossy Olbrzymi Żółw
Występujące Metiny Metin Duszy
Metin Cienia
Metin Twardości


ZK9Y9TF.png

KHkdu43.png

us6b2Wc.png
 

Świątynia Hwang
Zalecany poziom 50
Działający bonus Silny przeciwko Mistykom
Występujące Bossy Ezot. Przywoływacz
Zjawa Żółtego Tygrysa
Występujące Metiny Brak


ixCpM8i.png
VILC84M.png


us6b2Wc.png
 

Góra Sohan
Zalecany poziom 60
Działający bonus Silny przeciwko Mistykom
Występujące Bossy Dziewięć Ogonów
Występujące Metiny Metin Diabła
Metin Śmierci

TrETfPH.png
HXQPCDn.png

us6b2Wc.png
 

Ognista Ziemia
Zalecany poziom 65
Działający bonus Silny przeciwko Diabłom
Występujące Bossy Ognisty Król
Występujące Metiny Metin Morderstwa

dZs3XiF.png
m1yEVmf.png

us6b2Wc.png

 

Loch Pająków V1
Zalecany poziom 50
Działający bonus Odporność na Ogień
Silny przeciwko Zwierzętom
Występujące Bossy Królowa Pająków
Występujące Metiny Pajęcze Jajo

SPxwxhk.png
WgANjgK.png


us6b2Wc.png
 

Loch Pająków V2
Zalecany poziom 60
Działający bonus Odporność na Ogień
Silny przeciwko Zwierzętom
Występujące Bossy Król Pająków
Występujące Metiny Pajęcze Jajo

DUtk2EK.png
207rzLe.png

us6b2Wc.png
 

Las Duchów
Zalecany poziom 70
Działający bonus Odporność na Wiatr
Silny przeciwko Mistykom
Występujące Bossy Olbrzymi Duch Drzewa
Występujące Metiny Metin Ma-An
Metin Pung-Ma

xaGQet2.png
3TC1Urr.png


us6b2Wc.png
 

Czerwony Las
Zalecany poziom 80
Działający bonus Odporność na Wiatr
Silny przeciwko Mistykom
Występujące Bossy Władca Duchów Drzew
Występujące Metiny Metin Jeon-Un
Metin Tu-Young

E77c3Vc.png
SQWQWjk.png


us6b2Wc.png
 

Grota Wygnańców V1
Wymagany poziom 70
Działający bonus Odporność na Błyskawice
Silny przeciwko Diabłom
Występujące Bossy Lodowa Wiedźma
Występujące Metiny Metin Wygnańców

6rZjIwX.png
vE6Tnuu.png

us6b2Wc.png
 

Grota Wygnańców V2
Wymagany poziom 75
Działający bonus Odporność na Błyskawice
Silny przeciwko Diabłom
Występujące Bossy Silna Lodowa Wiedźma
Występujące Metiny Metin Setaou

 

nvF4ICX.png
1rCXvZO.png
4Vc9Whg.png


us6b2Wc.png
 

Wieża Demonów
Wymagany poziom 40
Działający bonus Silny przeciwko Nieumarłym
Przepustka -----
Rodzaj Solo, Grupowy
Rozwinięcia Kowal bez ulepszaczy
7. Piętro od 70 poziomu
10. Piętro od 75 poziomu

ZWdo5QL.png
j0IRkR1.png


us6b2Wc.png
 

Kryjówka Baronówny
Wymagany poziom 60
Działający bonus Silny przeciwko Zwierzętom
Przepustka Pajęczy Klucz (x5)
Rodzaj Solo, Grupowy

fOOJ7DP.png
f6Q6hFL.png


us6b2Wc.png
 

Komnata Smoka
Wymagany poziom 80
Działający bonus Silny przeciwko Diabłom
Przepustka Kręty Klucz (x5)
Rodzaj Solo, Grupowy
Ograniczenie wejścia 2 godziny

 

0xYPjYj.png
Q4n0wNU.png
ECtzCwI.png

us6b2Wc.png
 

Grota Balathora
Wymagany poziom 75
Działający bonus Silny przeciwko Potworom
Silny przeciwko Bossom
Czas odrodzenia 24 godziny
Możliwy drop  aw9Z2cw.pngMHVdS4X.pngj4gRI2u.pngZkARR47.pngL7XdrKp.png

 

RiWWV1C.png

Przedmioty mogą posiadać maksymalnie 5 bonusów zwykłych.
Maksymalne wartości są podświetlane na specjalny złoty kolor.

 

Tabela wartości bonusów
Nazwa Maksymalna wartość
Maks. PŻ +2000
Maks. PE +80
Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność +12
Szybkość Zaklęć +20%
Szybkość Ataku +8%
Szybkość Ruchu +20%
Blok Ciosu +15
Wartość Ataku +50
Regeneracja PŻ, PE +30%
Szansa na Otrucie +8%
Szansa na Omdlenie +8%
Szansa na Spowolnienie +8%
Szansa na Krytyczne Uderzenie +10%
Szansa na Przeszywające Uderzenie +10%
Silny przeciwko Ludziom +10%
Obrażenia oddawane do PŻ, PE  +10%
Szansa na Odbicie Ciosu +10%
Odporności na Bronie +15%
Silne przeciwko Rasom +20%
Odporność na Żywioły +15%
Odporność na Magię +15%


us6b2Wc.png

Dodatkowo, każdy przedmiot może zawierać także 2 bonusy specjalne.
Ich wartości są stałe oraz mogą wejść niezależnie od rodzaju ekwipunku.
Wzmocnienia te są niezależne od 1-5 oraz tych wbudowanych w przedmioty.

 

Tabela wartości bonusów 6-7
Nazwa Wartość
Maks. PŻ +500
Maks. PE +50
Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność +5
Szybkość Ataku +5%
Szybkość Ruchu +10%
Wartość Ataku +50
Odporności na Klasy +5%
Silne przeciwko Klasom +10%
Silne przeciwko Potworom +10%

 

zSG22KX.png

Kamienie Dusz pozyskujemy niszcząc Kamienie Metin na normalnych mapach.
Zależnie od trudności Metina mamy większą szansę by zdobyć ich coraz to lepszy stopień.
 

Tabela Kamieni Dusz Wartości Bonusów
Ikona Nazwa Przedmiotu Bonus +0 +1 +2 +3 +4 +5
qhTVGeB.png Kamień Duszy Penetracji Szansa na Przeszywające Uderzenie +1% +2% +3% +5% +8% +15%
drgGzqZ.png Kamień Duszy Śmierci Szansa na Cios Krytyczny +1% +2% +3% +5% +8% +15%
llnYpCB.png Kamień Duszy Powtórki Szybkość Zaklęcia +5% +8% +12% +17% +25% +40%
DbldIoq.png Kamień Duszy Wojownika Silny przeciwko Wojownikom +5% +8% +12% +17% +25% +35%
6Mug8pP.png Kamień Duszy Ninja Silny przeciwko Ninja +5% +8% +12% +17% +25% +35%
JxUsyjJ.png Kamień Duszy Sury Silny przeciwko Sura +5% +8% +12% +17% +25% +35%
o6rr9Gx.png Kamień Duszy Szamana Silny przeciwko Szamanom +5% +8% +12% +17% +25% +35%
7O6s2Sk.png Kamień Duszy Potwora Silny przeciwko Potworom +1% +2% +3% +5% +8% +15%
eefbNOc.png Kamień Duszy Uchylenia Szansa na Blok Ciosów +1% +2% +3% +5% +8% +15%
hdlqxDh.png Kamień Duszy Uniku Szansa na Uniknięcie Strzały +1% +2% +3% +5% +8% +15%
UUfgn65.png Kamień Duszy Magii Maksymalne PE +30 +60 +90 +120 +150 +500
5MnaWaN.png Kamień Witalności Maksymalne PŻ +50 +100 +150 +200 +300 +1000
Ufgweva.png Kamień Duszy Obrony Obrona +2 +4 +6 +10 +15 +50
QN6tvej.png Kamień Duszy Przyśpieszenia Szybkość Ruchu +5% +10% +15% +20% +30% +40%
9nCAYL1.png Kamień Duszy Wojny

Silny przeciwko Ludziom
Obrażenia Umiejętności

+2% +4% +6% +8% +10% +15%
OI5ji5U.png Kamień Duszy Zniszczenia

Silny przeciwko Bossom
Silny przeciwko Metinom

+2% +4% +6% +8% +10% +15%
KoWhUEb.png Kamień Duszy Mocy Odporność na Obrażenia,
Odporność na Obrażenia Umiejętności
+2% +4% +6% +8% +10% +15%


us6b2Wc.png

Aby drop był możliwy, należy posiadać do 15. poziomów różnicy względem Kamienia Metin.
bWBCSp8.png
Wszystkie Kamienie Dusz możemy przepalić na v8vN7gY.pngOdłamek Kamienia Duszy.
Mając otwarte okno przepalania, należy kliknąć na dowolny kamień aby go przetworzyć.
Zależnie od poziomu wybranego kamienia, otrzymamy daną ilość odłamków (+3 = 3).
Odpowiednia ich ilość posłuży nam do ulepszenia dowolnego KD na poziom +5.

d7Jp2e2.pngW1xod21.png
NOZ3fDy.png
Korzystając z usług Kowala możemy również wytworzyć Legendarny Kamień Duszy.
Aby to wykonać potrzebujemy po 5 sztuk odpowiednich kamieni na poziomie +5.
Legendarne Kamienie będą posiadać wyjątkowo po dwa wbudowane bonusy.

pN7vGKz.png

us6b2Wc.png

Legendarny Kamień Dusz może pęknąć podczas wkładania do przedmiotu.
W przedmiotach nie istnieje osoby slot przeznaczony dla Legendarnych KD.

 

XLNMnOa.png

Umiejętności możemy rozwijać za pomocą poniższych przedmiotów.
Dosłownie wszystkie rzeczy potrzebne do ich rozwoju znajdziemy u NPC.

 

Tabela Przedmiotów
Ikona Nazwa Przedmiotu Stopień
KRQxE1H.png Księga Umiejętności M1 - G1
V4xIJ2A.png Kamień Duchowy G1 - P
xOQlFhC.png Tęczowy Kamień M1 - P


us6b2Wc.png

Została wprowadzona możliwość przełączania umiejętności ciągłych.
Umiejętności aktywne włączamy bądź wyłączamy jak np. Ognisty Duch.
Dodatkowo tego typu umiejętności nie będą się wyłączać po przelogowaniu.

QjDFVC5.png

 

2mIGl1R.png

Jeździectwo to nieodłączna i jedna z najważniejszych części rozgrywki.
Posiadanie Konia pozwala na szybsze przemieszczanie się oraz skuteczniejsze expienie.
Początkowy koń posiada 100% szans na przywołanie, dodatkowo można z niego atakować.
LTF70JF.png
Samą umiejętność możemy szkolić za pomocą Medali Konnych.
Wyższy poziom umiejętności zapewnia dodatkowe wzmocnienia naszego konia.
Medal możemy czytać jak zwykłe księgi, niezależnie od powodzenia, raz na 30 minut.
Na poziomie Militarnym naszego konia, możemy szkolić jego umiejętności odpowiednią księgą.
 

Tabela Przedmiotów
Ikona Nazwa Przedmiotu Działanie
DRrZkXb.png Pieczęć Konia Bojowego Pozwala przywołać Bojowego Konia.
69wmaq1.png Pieczęć Konia Militarnego Pozwala przywołać Militarnego Konia.
kl41hVi.png Medal Konny Służy do szkolenia umiejętności Jeździectwa.
H04ZAQJ.png Instrukcja Jazdy Konnej Służy do szkolenia umiejętności Konnych.
I5Rku0i.png Marchewka Ulubiony przysmak Bojowego Konia.
TtMv22b.png Czerwony Żeń-szeń Ulubiony przysmak Militarnego Konia.
uWemWEJ.png Zioło z Normalnych Małp Dzięki niemu możemy wskrzesić Bojowego Konia.
d5caJFS.png Zioło z Trudnych Małp Dzięki niemu możemy wskrzesić Militarnego Konia.
M7JHaU9.png Srebrny Certyfikat Pozwala na natychmiastowe osiągnięcie 21 poziomu Jeździectwa.
4ehr3Fb.png Złoty Certyfikat Pozwala na natychmiastowe osiągnięcie 30 poziomu Jeździectwa.


us6b2Wc.png

Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu nie oddziałują na szkolenie umiejętności.
21GwWLP.png
kl41hVi.pngH04ZAQJ.pngI5Rku0i.pngTtMv22b.png

Medale oraz Pokarm można wydropić ze wszystkich potworów w Lochach Małp.
Zioła oraz Instrukcje Jazdy Konnej pozyskamy zabijając odpowiednich Małpich Przywódców.

us6b2Wc.png

Aby drop był możliwy, należy posiadać do 15. poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na drop możemy zwiększyć przy pomocy pakietu VIP lub Rękawicy Złodzieja.

MHHy1tf.png
Poniższa tabela pokazuje minimalne liczby punktów statusu w zależności od poziomu konia.
Przykładowo na 11. poziomie Jeździectwa, mając 15 Witalności, po wejściu na konia będzie 27 Witalności.
Natomiast jeżeli będziemy mieć na tym samym poziomie konia 70 Witalności, to ta liczba pozostanie bez zmian.
 

Tabela Bonusów Konia
Poziom Jeździectwa Witalność Inteligencja Siła Zręczność Wartość Ataku Obrona
1 +18 +9 +26 +35 +54 +32
11 +27 +13 +40 +53 +69 +41
21 +36 +18 +53 +71 +84 +50
30 +45 +22 +67 +89 +99 +59


us6b2Wc.png

Bonusy za poziom Jeździectwa są naliczane tylko w trakcie jazdy.
Samo przywołanie konia w żaden sposób nie oddziałuje na postać.
 

9Z5NvKS.png
Dowodzenie to jedna z wielu użytecznych umiejętności pasywnych postaci.
Pozwala ona na wybranie określonych ról członkom grupy, przyznając odpowiedni bonus.
Juq7vtZ.png
Umiejętność możemy szkolić przy pomocy odpowiednich Ksiąg Dowodzenia.
Wraz z rozwojem umiejętności, zwiększają się wartości nadawanych wzmocnień.

 

Tabela Przedmiotów
Ikona Nazwa Przedmiotu Poziom Umiejętności
1gdofxT.png Sztuka Wojny Sun Zi  0 - M1
Ozm2dpf.png Sztuka Wojny Wu Zi M1 - G1
TmdEukV.png WeiLiao Zi G1 - P


us6b2Wc.png

Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu oddziałują na szkolenie umiejętności.
21GwWLP.png
1gdofxT.pngOzm2dpf.pngTmdEukV.png

Księgi Dowodzenia możemy zdobyć ze wszystkich potworów występujących na normalnych mapach.

us6b2Wc.png

Aby drop był możliwy, należy posiadać do 15. poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na drop możemy zwiększyć przy pomocy pakietu VIP lub Rękawicy Złodzieja.

MHHy1tf.png
Poniżej znajduje się Tabela Wartości Dowodzenia w zależności od stopnia rozwoju umiejętności.
Przedstawione zostały tylko poszczególne stopnie, wartości oczywiście zwiększają się wraz z każdym stopniem.

 

Tabela Bonusów dla Członków Grupy
Poziom Umiejętności Wartość Ataku Szybkość Ataku Maksymalne PŻ Czas Trwania Obrażenia Umiejętności Obrona
1 +12 +1 +122 +7 +1% +6
M1 +40 +4 +774 +27 +3% +20
G1 +59 +6 +1238 +41 +5% +29
P +84 +9 +1862 +61 +7% +42


us6b2Wc.png

Lider grupy nie może wybrać roli dla swojej postaci.
Bonusy mogą zostać nadane tylko pozostałym członkom grupy.

 

VWGvb5r.png

Działanie systemu Polimorfii zostało praktycznie nietknięte względem serwera globalnego.
Jedyne wprowadzone zmiany obejmują łatwiejsze zdobywanie użyteczniejszych Marmurów Polimorfii.

LTF70JF.png
Zdobywanie marmurów możliwe jest poprzez zabijanie większości potworów na standardowych mapach.
Wiele z nich jest jednak w praktyce bezużyteczna, więc wprowadzona została opcja ich wymiany.
Dzięki temu możemy dużo łatwiej uzyskać pożyteczne marmury kosztem pozostałych.

us6b2Wc.png

Aby drop był możliwy, należy posiadać do 15. poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na drop możemy zwiększyć przy pomocy pakietu VIP lub Rękawicy Złodzieja.

007q5T0.png
8SpND21.png

Wymiany Marmurów Polimorfii możemy dokonać u Uriela w każdym M1.
Potrzebować będziemy 5 dowolnych iVG5eEF.pngMarmurów Polimorfii oraz 10.000.000 Yang.
Juq7vtZ.png
Umiejętność szkolić możemy przy pomocy odpowiednich Ksiąg Polimorfii.
Wraz z rozwojem, zwiększa się czas trwania oraz zadawane obrażenia podczas przemiany.
 

Tabela Przedmiotów
Ikona Nazwa Przedmiotu Poziom Umiejętności
7K0pRaF.png Księga Polimorfii 0 - M1
7K0pRaF.png Zaawansowana Księga Polimorfii  M1 - G1
7K0pRaF.png Mistrzowska Księga Polimorfii  G1 - P


us6b2Wc.png

Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu oddziałują na szkolenie umiejętności.
21GwWLP.png
7K0pRaF.png7K0pRaF.png7K0pRaF.png

Księgi Polimorfii możemy zdobyć ze wszystkich potworów występujących na normalnych mapach.

us6b2Wc.png

Aby drop był możliwy, należy posiadać do 15. poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na drop możemy zwiększyć przy pomocy pakietu VIP lub Rękawicy Złodzieja.

MHHy1tf.png
Poniżej znajduje się Tabela Wartości Polimorfii w zależności od stopnia rozwoju umiejętności.
Przedstawione liczby są tylko przypuszczalne, wpływa na nie bardzo dużo czynników np. ekwipunek czy punkty statusu.
 

Tabela Wartości Polimorfii
Poziom Umiejętności Obrażenia Czas trwania
1 +1% 10 minut
M1 +5% 22 minuty
G1 +15% 28 minut
P +30% 35 minut


us6b2Wc.png

Obrażenia i Czas trwania zwiększają się wraz z każdym poziomem.
Wyżej przedstawione są tylko niektóre stopnie rozwoju umiejętności.

 

CjroIjP.png

Względem starego serwera globalnego niewiele się zmieniło w kwestii zawierania małżeństw.
Proces wygląda tak samo, wprowadzonych zostało parę zmian odnośnie przedmiotów i teleportacji.
thKMSt6.png
Młoda para nie zostanie nagrodzona żadnymi przedmiotami poza obrączkami.
Pozwolą one na prawie nieograniczoną teleportację do swojego partnera.

 

Tabela Przedmiotów
Ikona Nazwa Przedmiotu Działanie
hcxWmaz.png Smoking Elegancki strój przeznaczony dla Pana Młodego.
4uRGFUH.png Suknia Ślubna Szykowna suknia przeznaczona dla Panny Młodej.
JG4A6Wb.png Bukiet Białe róże idealnie komponujące się z suknią Panny Młodej.
pujRr2B.png Pierścionek Zaręczynowy Wymagany do zawarcia związku Małżeńskiego.
PsMDN8W.png Obrączka Ślubna Obrączka pozwalająca na teleportację do drugiej połówki.


us6b2Wc.png

Teleportacja przy użyciu Obrączki Ślubnej jest możliwa tylko gdy postać spełnia wymagania danej mapy.
 

qiyTKDy.png

Zielarstwo jest praktycznie nienaruszone względem tego jak działa domyślnie.
Jedyna różnica to pozyskiwanie początkowych ziół, które zostało znacznie ułatwione.
hEdMcxA.png
LrEYkfW.png

Możliwa do wydropienia ze wszystkich potworów na normalnych mapach.
Zdobędziemy z niej przeróżne zioła i kwiaty potrzebne do wytwarzania mikstur.

us6b2Wc.png

Aby drop był możliwy, należy posiadać do 15. poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na drop możemy zwiększyć przy pomocy pakietu VIP lub Rękawicy Złodzieja.

cmOod2o.png
Wszystkie Mikstury mają lekko zmodyfikowane wartości oraz czas trwania.
Każde wytworzenie zakończy się powodzeniem, jeśli tylko mamy wszystko co potrzebne.
 

Tabela Mikstur
Ikona Nazwa Przedmiotu NPC Receptura Działanie Czas trwania
whvjtTY.png Sok z Kwiatu Brzoskwini Baek-Go Kwiat Brzoskwini Szybkość Ruchu +15 3 minuty
UiOi6T2.png Sok z Pokrzywy Baek-Go Pokrzywa Siła +5 3 minuty
kK0xiD9.png Sok z Kwiatu Kaki (x100) Baek-Go Kwiat Kaki PE +50 -----
Qc1wvgd.png Sok z Korzenia Gango (x100) Baek-Go Korzeń Gango PŻ +50 -----
9DLvDwp.png Woda Bo (x100) Yu-Hwan Sok z Kwiatu Kaki (x100)
Grzyb Tue
PE +100 -----
kr64mxE.png Woda Dok Yu-Hwan Sok z Pokrzywy
Bez
Szansa na Krytyczne Uderzenie +10% 3 minuty
B9Zsspi.png Woda Hwal Yu-Hwan Woda Young (x100)
Morwa
Szybkość Ataku +3% 3 minuty
2iGEJqT.png Woda Mong Yu-Hwan Woda Bo (x100)
Morwa
Odporność na Magię +3% 3 minuty
H5nqAEj.png Woda Sam-Bo Yu-Hwan Woda Dok
Róża Alpejska
Obrona +70 3 minuty
tYacE2C.png Woda Sim Yu-Hwan Sok z Kwiatu Brzoskwini
Bez
Szansa na Przeszywające Uderzenie +10% 3 minuty
iFyOXon.png Woda Young (x100) Yu-Hwan Sok z Korzenia Gango (x100)
Grzyb Tue
PŻ +100 -----
DweaPkQ.png Woda Zin Yu-Hwan Woda Sim,
Róża Alpejska
Wartość Ataku +50 3 minuty
puNnqd9.png Biała Rosa (x10) Huahn-So Woda Sam-Bo (x20)
Pusta Butelka (x10)
Obrona +40 - 200 1 - 10 minut
CpHbWyD.png Czerwona Rosa (x10) Huahn-So Woda Dok (x20)
Pusta Butelka (x10)
Szansa na Cios Krytyczny +8 - 20% 1 - 10 minut
UeUQMqn.png Niebieska Rosa (x10) Huahn-So Woda Zin (x20)
Pusta Butelka (x10)
Wartość Ataku +30 - 120 1 - 10 minut
tRix5nk.png Różowa Rosa (x10) Huahn-So Woda Sim (x20)
Pusta Butelka (x10)
Szansa na Przeszywające Uderzenie +8 - 20% 1 - 10 minut
oArxbRX.png Zielona Rosa (x10) Huahn-So Woda Mong (x20)
Pusta Butelka (x10)
Odporność na Magię +2 - 10% 1 - 10 minut
HkxWMy9.png Żółta Rosa (x10) Huahn-So Woda Hwal (x20)
Pusta Butelka (x10)
Szybkość Ataku +2 - 8% 1 - 10 minut


us6b2Wc.png

Można posiadać kilka aktywnych bonusów tego samego rodzaju jednocześnie (Woda i Rosa).

J9t1aJh.png

6cypk4d.png

Rybactwo zostało nieznacznie przebudowane, aby zwiększyć impakt na rozgrywkę.
Ma to na celu zbalansowanie przepaści w trudności zarabiania przez rybaków oraz górników.
Zmiany wprowadzono, ponieważ w zasadzie wszystkie wyławiane rzeczy domyślnie są bezużyteczne.
LTF70JF.png
Podstawowo nasza Wędka jest na poziomie +0 oraz nie ma żadnych Punktów Wędki.
W trakcie procesu łowienia (nie za często), z odrobiną szczęścia możemy zdobyć 1 taki punkt.
Gdy osiągniemy maksymalną ilość Punktów Wędki, możemy ją ulepszyć przeciągając na Rybaka.
Maksymalny poziom jest to +9, a każdy poszczególny pozwala na łowienie kolejnych gatunków ryb.
1Aesir4.png
pXUkomw.png

Podczas łowienia istnieje także możliwość pozyskania Skrzyni Rybaka.
Szansa na to jest zależna od poziomu Wędki, im wyższy, tym większa szansa.
Zdobędziemy z niej przeróżne przedmioty użyteczne na każdym etapie rozgrywki.
32JUePb.png
Oryginalne bonusy upieczonych ryb zostały zastąpione nowymi, bardziej użytecznymi.
Wszystkie posiadają jednakowy czas trwania, wynoszący 5 minut, gdyż są to pospolite przedmioty.
 

Tabela Ryb
Ikona Nazwa Bonus za upieczenie Czas trwania
vqu7wp5.png Amur Szybkość Ataku +5 5 minut
Akb2Py5.png Karaś Szybkość Ruchu +10 5 minut
dPV00F6.png Karp Maksymalne PŻ +5% 5 minut
9pDJ9fg.png Łosoś Silny przeciwko Potworom +5% 5 minut
VEhw2Cl.png Okoń Silny przeciwko Ludziom +5% 5 minut
iQuQS0x.png Pstrąg Wartość Ataku +30 5 minut
tI9jlko.png Sum Odporność na Obrażenia +2% 5 minut
RzQQ3OX.png Tenchi Obrażenia Umiejętności +3% 5 minut
llNlJOz.png Shiri Średnie Obrażenia +3% 5 minut
d027Vqr.png Ryba Lotosu Doświadczenie +10% 5 minut


us6b2Wc.png

Wszystkie złowione ryby można upiec poprzez przeciągnięcie na Ognisko, dostępne u Rybaka.
91WGsuL.png
Oprócz podstawowych ryb, mamy szansę na wyłowienie znacznie rzadszych Owoców Morza.
Aby była możliwość wyłowienia poniższych owoców musimy posiadać specjalne przedmioty rybackie.
 

Tabela Owoców Morza
Ikona Nazwa Bonusy  Czas Trwania
Dqzlugb.png Krewetka Silny Przeciwko Potworom +5%

30 minut

2deJ8dA.png Wężogłów Szybkość Zaklęć +10% 30 minut
IDKoxlq.png Rak Średnie Obrażenia +5% 30 minut
kbAFui5.png Krab Maksymalne PŻ +5% 30 minut
22i35ZF.png Tylomelania Doświadczenie +10% 30 minut


us6b2Wc.png

Wszystkie Owoce Morza spożywać można na surowo, bezpośrednio po wyłowieniu z wody.
Nie można posiadać dwóch aktywnych bonusów tego samego rodzaju jednocześnie (Ryba lub Owoc Morza).

thKMSt6.png
Przedmioty specjalne, które umożliwiają wyłowienie Owoców Morza.
Oferują one postaci tylko i wyłącznie zmianę wizualną oraz wspomniany bonus.
Niezależnie od pozostałych, możemy także wyłowić elementy Bambusowej Wędki.
Można ją wytworzyć u Rybaka, posiada ona natomiast dość krótki czas trwania.
 

Tabela Przedmiotów Specjalnych Rybaka
Ikona Nazwa Przedmiotu Dostępność Bonus Czas trwania
Ogttatw.png Specjalistyczna Wędka Sklep z przedmiotami Szansa na Owoce Morza +2% 30 dni
am74tCW.png Kostium Marynarza Sklep z przedmiotami Szansa na Owoce Morza +2% 30 dni
pDqTqLz.png Fryzura Marynarza Sklep z przedmiotami Szansa na Owoce Morza +1% 30 dni
MIjCvo2.png Bambusowa Wędka Wytwarzanie u Rybaka Szansa na Owoce Morza +2% 30 minut


us6b2Wc.png

Wszystkie przedmioty zakładamy jak normalny kostium, a ich czas upływa niezależnie od obecności na serwerze.
Ul0Ujc4.png
Prawie wszystkie wyłowione przedmioty możemy wymienić na specjalne94TdQzv.png Żetony Rybackie.
Aby tego dokonać, wystarczy przeciągnąć takowy przedmiot (przykładowo Karasia) na Rybaka.
W zależności od jakości wymienianego przedmiotu dostarcza on różniącą się ilość Żetonów.

us6b2Wc.png

Pospolite RybyVHqccTp.png94TdQzv.png Żeton Rybacki (x1)
Rzadsze RybyVHqccTp.png94TdQzv.png Żeton Rybacki (x2)
Najrzadsze RybyVHqccTp.png94TdQzv.png Żeton Rybacki (x3)
Przedmioty SpecjalneVHqccTp.png94TdQzv.png Żeton Rybacki (x5)

us6b2Wc.png

lMcUaeX.gif

Następnie zdobytą walutę wypłacamy u Rybaka do ekwipunku w formie przedmiotów.
Będzie można za nie zakupić między innymi Nakładkę na Wędkę oraz Skrzynię Rybaka.
 

bL2m3mE.png

tWGRmZJ.png

Górnictwo nie przeszło zbyt dużej modernizacji względem domyślnego.
Zmiany zaszły jedynie w ulepszaniu Kilofa oraz pojawiło się kilka urozmaiceń.
LTF70JF.png
Podstawowo nasz Kilof jest na poziomie +0 oraz nie ma żadnych Punktów Kilofa.
W trakcie procesu wydobycia Rudy z Żyły (dość często), możemy zdobyć 1 taki punkt.
Gdy osiągniemy maksymalną ilość Punktów Kilofa, możemy go ulepszyć przeciągając na Deokbae.
Maksymalny poziom jest to +9, a każdy poszczególny zwiększa szansę na pomyślne wydobycie.
xATsf4Y.png
Q2xeJNz.png

Podczas wydobycia istnieje także możliwość pozyskania Skrzyni Górnika.
Szansa na to jest zależna od poziomu Kilofa, im wyższy, tym większa szansa.
Zdobędziemy z niej przeróżne przedmioty użyteczne na każdym etapie rozgrywki.
Juq7vtZ.png
Samą umiejętność możemy szkolić za pomocą Przewodników do Górnictwa.
Każdy wbity poziom skutecznie zwiększy naszą szanse na pomyślne wydobycie rudy.
 

Tabela Przedmiotów
Ikona Nazwa Przedmiotu Poziom Umiejętności
nUU8Zb4.png Przewodnik do Górnictwa  0 - P


us6b2Wc.png

Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu oddziałują na szkolenie umiejętności.
21GwWLP.png
nUU8Zb4.png

Podręczniki do Górnictwa możemy zdobyć ze wszystkich potworów występujących na normalnych mapach.

us6b2Wc.png

Aby drop był możliwy, należy posiadać do 15. poziomów różnicy względem potwora.
Szansę na drop możemy zwiększyć przy pomocy pakietu VIP lub Rękawicy Złodzieja.

MHHy1tf.png
Bazowo każda postać ma 10% na pomyślne wydobycie.
Do tego dochodzi szansa z kilofa oraz stopnia umiejętności.
 

Tabela Wartości Górnictwa
Poziom Umiejętności Bonus
1 Szansa na Wydobycie Rudy +1%
M1 Szansa na Wydobycie Rudy +10%
G1 Szansa na Wydobycie Rudy +15%
P Szansa na Wydobycie Rudy +20%


us6b2Wc.png

Szansa na Wydobycie Rudy naturalnie zwiększa się co każdy poziom, wyżej przedstawione są wybrane stopnie.
5cD2Zi4.png
Wszystkie Żyły mają standardowe występowanie i czas odrodzenia.
Pomyślność wydobycia zależy od naszej łącznej szansy na Wydobycie Rudy.
 

Tabela Żył
Zdjęcie Żyły Nazwa Żyły Występowanie
ZnAS9yR.png Żyła Diamentu M1, M2
Dolina Seungryong
Ognista Ziemia
Góra Sohan
Pustynia Yongbi
Świątynia Hwang
FjGjZv8.png Żyła Skamieniałego Drzewa M1, M2
rcXhmYf.png Żyła Miedzi M1, M2
Sc2NFcz.png Żyła Srebra M1, M2
SucmwLa.png Żyła Złota M1, M2
Dolina Seungryong
Pustynia Yongbi
S8BaJO3.png Żyła Jadeitu M2
Dolina Seungryong
Fv4gpwd.png Żyła Ebonitu M2
Dolina Seungryong
Ognista Ziemia
Góra Sohan
Pustynia Yongbi
Świątynia Hwang
fMvsU5g.png Sterta Muszli Dolina Seungryong
Góra Sohan
Ognista Ziemia
Pustynia Yongbi
Świątynia Hwang
d8mPmhR.png Żyła Białego Złota Dolina Seungryong
Ognista Ziemia
Góra Sohan
Pustynia Yongbi
Świątynia Hwang
7pKcrRq.png Żyła Kryształu Ognista Ziemia
Góra Sohan
Pustynia Yongbi
Świątynia Hwang
BtOL7PI.png Żyła Ametystu Ognista Ziemia
Góra Sohan
Świątynia Hwang
MBc60bQ.png Żyła Niebiańskich Łez Ognista Ziemia
Góra Sohan
Świątynia Hwang
RhzRf7h.png Żyła Kryształu Duszy Grota Wygnańców V1
Grota Wygnańców V2


us6b2Wc.png

Żyły mogą zniknąć samoistnie i odrodzić się w innym miejscu jeśli minie czas ich trwania.
Wydobywana ruda trafia na ziemię, jednakże jest przypisana do kopiącego, nie zapomnijcie jej podnieść.

pNvtMBv.png
Przetopy możemy wytworzyć posiadając odpowiednią ilość Rudy oraz Yang.
Każde wytworzenie zakończy się powodzeniem, jeśli tylko mamy wszystko co potrzebne.
 

Tabela Przetopów
Ikona Nazwa Wymagana Ruda Koszt Wytworzenia
CtJ1EoN.png Diament Diamentowy Kamień (x200) 5.000.000 Yang
A3DRKmb.png Perła Kawałek Perły (x200) 5.000.000 Yang
O4PtJCR.png Miedź Ruda Miedzi (x200) 5.000.000 Yang
2IffIai.png Srebro Ruda Srebra (x200) 5.000.000 Yang
W5pfO1T.png Złoto Ruda Złota (x200) 5.000.000 Yang
h3T3FDb.png Jadeit Ruda Jadeitu (x200) 5.000.000 Yang
DYbsNxm.png Białe Złoto Ruda Białego Złota (x200) 5.000.000 Yang
mumh5si.png Ebonit Ruda Ebonitu (x200) 5.000.000 Yang
weX4K1Z.png Skamieniałe Drewno Skamieniały Pień (x200) 5.000.000 Yang
A3DRKmb.png Perła Kawałek Perły (x200) 5.000.000 Yang
HOzoEgM.png Kryształ Ruda Kryształu (x200) 10.000.000 Yang
mJBlzT4.png Ametyst Ruda Ametystu (x200) 10.000.000 Yang
vq4t3CK.png Niebiańskie Łzy Ruda Niebiańskich Łez (x200) 10.000.000 Yang
CrygJ5l.png Kryształ Duszy Ruda Kryształu Duszy (x200) 20.000.000 Yang


us6b2Wc.png

Wszystkie wydobyte rudy można przetopić poprzez specjalne okno dostępne u Alchemika.
Alchemik jest publiczny, występuje w każdym M1 i nie jest on obecnie tylko na wyłączność Gildii.

thKMSt6.png
Przedmioty specjalne, które zwiększają szansę na wydobycie.
Oferują one postaci tylko i wyłącznie zmianę wizualną oraz wspomniany bonus.
Niezależnie od wydobywanej Rudy, możemy także pozyskać Drogocenne Kamienie.
Rozmawiając z Deokbae można je wymienić na Kamienny Kilof, który ma dość krótki czas trwania.
 

Tabela Przedmiotów Specjalnych Górnika
Ikona Nazwa Przedmiotu Dostępność Bonus Czas trwania
oE1mhtr.png Specjalistyczny Kilof Sklep z przedmiotami Szansa na Wydobycie Rudy +10% 30 dni
6yRT2fQ.png Kostium Górnika Sklep z przedmiotami Szansa na Wydobycie Rudy +10% 30 dni
hcEa4ng.png Fryzura Górnika Sklep z przedmiotami Szansa na Wydobycie Rudy +5% 30 dni
KqTUbJR.png Kamienny Kilof Wymiana u Deokbae Szansa na Wydobycie Rudy +10% 60 minut


us6b2Wc.png

Wszystkie przedmioty są zakładane jak normalny kostium, a ich czas upływa niezależnie czy jesteśmy w grze.
 

P6ob4dw.png

TxRqTjU.gif

Początkowo żaden zwierzak nie wzmacnia postaci w żaden sposób.
Zamiast tego, podczas zabijania potworów będzie on zdobywać swoje niezależne poziomy.
Każdy taki poziom da nam możliwość podniesienia pasywnych umiejętności, zwiększających statystyki postaci.
LTF70JF.png
WfSy2iz.png

Zwierzak może osiągnąć maksymalnie 50 poziom doświadczenia.
Sam proces możemy przyśpieszyć za pomocą Obroży Doświadczenia bądź Smakołyków.

Okno Zwierzaka uruchomiamy przyciskiem "P", lub odpowiednim przyciskiem w Menu Gracza.
 

Tabela Przedmiotów Zwierzaka
Ikona Nazwa Przedmiotu Działanie
dGkEnzp.png Smakołyk (I) Przyznaje losową ilość punktów doświadczenia bądź uzupełnia najedzenie.
Przed 50 poziomem: od 20.000 do 100.000 punktów doświadczenia
Na 50 poziomie: 1% najedzenia potrzebnego do szkolenia na P+
kZ6usxW.png Smakołyk (II) Przyznaje losową ilość punktów doświadczenia bądź uzupełnia najedzenie.
Przed 50 poziomem: od 100.000 do 1.000.000 punktów doświadczenia
Na 50 poziomie: 3% najedzenia potrzebnego do szkolenia na P+
eyZnfph.png Smakołyk (III) Przyznaje losową ilość punktów doświadczenia bądź uzupełnia najedzenie.
Przed 50 poziomem: od 1.000.000 do 5.000.000 punktów doświadczenia
Na 50 poziomie: 5% najedzenia potrzebnego do szkolenia na P+
oI41jCJ.png Skrzynia Tresury Zawiera losowo jeden z pięciu Zwojów Tresury.
nUNdZ3h.png Kamień Zwierzaka Służy do tworzenia przedmiotów wymaganych, by szkolić umiejętności pupila od stopnia G do P+.

Juq7vtZ.png
Każdy zwierzak posiada 5 umiejętności oddziałujących na postać.
Początkowo umiejętności te wzmacniamy za punkty zdobywane przy poziomach.

 

Umiejętności Zwierzaka Wartości Bonusów
Nazwa umiejętności Bonus umiejętności M1 G1 P P+
Kamienna Skóra Maks. PŻ +500 +1000 +1500 +2000
Smocza Fortuna Szansa na podwójną ilość Yang +5% +10% +15% +20%
Instynkt Przetrwania Odporność na Potwory +5% +10% +15% +20%
Instynkt Drapieżcy Silny przeciwko Potworom +5% +10% +15% +20%
Łowca Dusz Silny przeciwko Ludziom +5% +10% +15% +20%


us6b2Wc.png

Uc3i5jA.pngg0zyCo6.pngAVxItfT.pngyODSwEe.pngNNP0i6v.png

Gdy umiejętność wskoczy na stopień M1 (10 punktów), szkolenie będzie możliwe z pomocą zwojów.
Zwoje Tresury służą do zwiększenia umiejętności do stopnia G1, osiągniemy go po pomyślnym przeczytaniu 10 zwojów.

Szansa na wbicie umiejętności przy użyciu Zwoju wynosi 50%.

us6b2Wc.png

nuxffqV.pnglo8vAHn.pngyGhKOvR.png8bIfkc6.pngBpN70dW.png

Aby dokonać dalszego ulepszenia umiejętności powyżej G1 musimy wytworzyć Kamień Zwierzaka.
Przedmiot ten, w formie neutralnej, uzyskamy pokonując w zasadzie dowolne Dungeony.
Mając już taki kamień, musimy również posiadać kilka Zwojów Tresury.

Następnie udajemy się do Podstarzałego Tresera (NPC dostępny w każdym M1).
Znajdziemy u niego opcję Wytwarzania Kamieni, gdzie personalizujemy Kamień.

Szansa na wbicie umiejętności przy użyciu Kamienia wynosi 50%.

us6b2Wc.png

YUDJTou.pngIAI1LGU.pngMjn0d65.pngPN1gKoj.png

Na samym końcu możemy ostatecznie zwiększyć stopień umiejętności do P+.
Aby podjąć próbę szkolenia do tego poziomu, zwierzak musi w pełni najedzony.
Każda próba, niezależnie czy udana, poskutkuje utratą całego najedzenia.

Do szkolenia potrzebujemy Kamienia Zwierzaka+, podobnie jak przy stopniu G1.
Rozmawiając z Podstarzałym Treserem znajdziemy opcję jego wytworzenia ze zwykłych Kamieni.

Szansa na zwiększenie poziomu umiejętności przy pomocy Kamienia Zwierzaka+ wynosi jedynie 10%.

us6b2Wc.png

Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu nie oddziałują na szkolenie umiejętności.
bWBCSp8.png
C7pUIal.gif

Okno przepalania służy do wymiany zbędnych przedmiotów naRrVNBnp.pngOdłamki Przedmiotu Zwierzaka.
Możemy je wymieniać na wzmacniające przedmioty korzystając z okna dialogowego u Podstarzałego Tresera
thKMSt6.png
Poza umiejętnościami pupil może zostać wzmocniony także za pomocą specjalnych przedmiotów.
Każdy z nich oferuje trwające godzinę wzmocnienie pewnej statystyki bądź konkretnego aspektu rozgrywki.

 

Tabela Przedmiotów Specjalnych
Ikona Nazwa Przedmiotu Działanie Czas Trwania Koszt Wytworzenia
g0vEcQU.png Obroża Doświadczenia Podwaja zdobywane przez pupila doświadczenie. 1 godzina 100xB1bpyrg.pngOdłamek Przedmiotu Zwierzaka
GopVJjI.png Mistyczny Medalion Zwiększa zdobywane przez właściciela doświadczenie o 10%. 1 godzina 100xB1bpyrg.pngOdłamek Przedmiotu Zwierzaka
BFTDe9J.png Krwawy Gryzak Zwiększa zadawane potworom obrażenia o 5%. 1 godzina 100xB1bpyrg.pngOdłamek Przedmiotu Zwierzaka
xtRFf9N.png Pancerz Grzbietowy Zwiększa obrażenia zadawane potworom na Dungeonach o 10%. 1 godzina 100xB1bpyrg.pngOdłamek Przedmiotu Zwierzaka
L1ZNl46.png Złota Sakwa Zwiększa szansę na podwójną ilość Yang 10%. 1 godzina 100xB1bpyrg.pngOdłamek Przedmiotu Zwierzaka


us6b2Wc.png

Czas przedmiotów zaczyna upływać dopiero po ich pierwszym użyciu.
Zwierzak może posiadać maksymalnie jeden założony przedmiot naraz.
 

u0BpsQT.png

System rang został rozbudowany względem tego domyślnego.
Maksymalna ilość rangi została zwiększona do 5.000.000 punktów.
Natomiast poszczególne stopnie oferują nam solidne wzmocnienie postaci.
 

System Rang
Nazwa Zakres Bonusy
Parobek 1000 - 3999 -----
Paź 4000 - 7999 -----
Giermek 8000 - 11999 -----
Szlachcic 12000 - 19999 -----
Rycerz 20000 - 49999 Maks. PŻ +250
Silny przeciwko Ludziom +2%
Silny przeciwko Potworom +2%
Baron 50000 - 99999 Maks. PŻ +500
Silny przeciwko Ludziom +4%
Silny przeciwko Potworom +4%
Hrabia 100000 - 199999 Maks. PŻ +750
Silny przeciwko Ludziom +6%
Silny przeciwko Potworom +6%
Centurion 200000 - 499999 Maks. PŻ +1000
Silny przeciwko Ludziom +8%
Silny przeciwko Potworom +8%
Trybun 500000 - 999999 Maks. PŻ +1250
Silny przeciwko Ludziom +11%
Silny przeciwko Potworom +11%
Konsul 1000000 - 1999999 Maks. PŻ +1500
Silny przeciwko Ludziom +14%
Silny przeciwko Potworom +14%
Władca 2000000 - 2999999 Maks. PŻ +1750
Silny przeciwko Ludziom +17%
Silny przeciwko Potworom +17%
Imperator 3000000 - 5000000 Maks. PŻ +2000
Silny przeciwko Ludziom +20%
Silny przeciwko Potworom +20%


us6b2Wc.png

Prócz zabijania potworów, punkty rangi można także zdobyć używając Owoców Życia.
Zwykłe można uzyskać pokonując Bossy, niektóre z nich mają szansę na drop Boskiego Owocu.
 

Tabela Owoców Życia
Ikona Nazwa przedmiotu Ilość punktów rangi
cBmuGJh.png Owoc Życia 1000
h5pRxm6.png Boski Owoc 5000


us6b2Wc.png

Wszystkie owoce można używać bez jakichkolwiek progów rangi oraz ograniczeń czasowych.
 

P3oGQhv.png

cLuQsH6.png

Wejście znajduje się u Pomocnego Wiktora, który jest w każdym M1.
Alternatywnie, spełniając ograniczenia poziomowe, możemy użyć Menu Teleportacji.

us6b2Wc.png

MFWwoyK.png

W poczekalni możemy sprawdzić ranking czasów oraz wejść na wyprawę.
Znajdziemy tam również NPC odpowiedzialnych za zarządzanie żetonami oraz specjalny sklep.
LTF70JF.png
Aby wziąć udział w wyprawie, musisz posiadać przynajmniej 80 poziom.
Należy także odczekać 6 godzin od rozpoczęcia ostatniej Areny.

hSkfC3n.png
9Q0so1O.png
Zadanie #1 - #4
Pokonaj wszystkie potwory, a następnie odnajdź i zniszcz Kamienie Metin.
Po zniszczeniu kamienia na środku Areny pojawi się Władca, pokonaj go.

Zadanie #5
Kliknij na Skarb Władców, aby odebrać nagrodę i ukończyć arenę.
Jeśli czas przejścia wyprawy się załapie, zostanie zapisany na posągu.

us6b2Wc.png

N4PsfJY.png

Za każde ukończenie Areny otrzymamy przede wszystkimiLBZWuz.pngŻetony Areny.
Przy odrobinie szczęścia możemy zdobyć także najcenniejszą PQ7z68j.png Skrzynię Ulepszaczy.

PnQ3Tjl.png
KQTFgw8.png

Na posągu możemy zobaczyć 10 najlepszych wyników czasowych wyprawy od czasu ostatniego ich resetu.
Ranking będzie resetowany na początku każdego miesiąca, a trzy najlepsze osoby zdobędą poniższe tytuły.

#1 - Władca Areny stopnia III z wbudowanymi bonusami na 14 dni.
#2 - Władca Areny stopnia II z wbudowanymi bonusami na 14 dni

#3 - Władca Areny stopnia I z wbudowanymi bonusami na 14 dni.
6orSc1p.png
Z6iiyAg.gif

Za każde przejście areny będziemy otrzymywać losową ilośćiLBZWuz.pngŻetonów Areny.
Będą one w przechowywane oraz możliwe do wypłacenia w formie przedmiotu u Strażnika Areny.
Mając już wypłacone żetony, udajemy się do Ducha Wojownika, oferującego nam zakupy w Sklepie Areny.

 

JBMwP9d.png

xuJcLiX.png

Kuźnia Dusz służy do wytwarzania unikatowych przedmiotów za Odłamki Dusz.
Proces zawsze zakończy się powodzeniem, więc nie grozi nam utrata materiałów.
Będą to bronie, które wartościami przewyższają te do zdobycia w normalny sposób.

hOQO12R.png  38vncN7.png  Sz0t1jA.png  38vncN7.png  RzWH3sH.png  38vncN7.png  xRQlZOK.png  38vncN7.png  WD19YfP.png  38vncN7.png  GWstOTF.png  38vncN7.png  8GK3SDC.png

9S9exg5.png
tu2yZqN.png

Większość Bossów oraz Władców podczas śmierci może upuścić Odłamek swojej Duszy.
Będą to zdecydowanie jedne z najrzadszych oraz najbardziej wartościowych przedmiotów.

us6b2Wc.png

Szansa na drop odłamków jest absurdalnie niska, jednak są one zdatne do handlu.
 

Odłamki Dusz
Ikona Nazwa Przedmiotu Pozyskiwanie
xHEMSLH.png Odłamek Duszy (I) Wódz Orków
QtOWrTn.png Odłamek Duszy (II) Królowa Pajaków
ewpcd9I.png Odłamek Duszy (III) Ezot. Przywoływacz
lLLxDn4.png Odłamek Duszy (IV) Dziewięć Ogonów
VdqNaJM.png Odłamek Duszy (V) Zjawa Żółtego Tygrysa
hqyj1QQ.png Odłamek Duszy (VI) Ognisty Król
GJu79E5.png Odłamek Duszy (VII) Olbrzymi Żółw
BGgOWRq.png Odłamek Duszy (VIII) Baronówna Pająków
Ph3S4X5.png Odłamek Duszy (IX) Umarły Rozpruwacz
55c8GdH.png Odłamek Duszy (X) Beran-Setaou


us6b2Wc.png

Wszystkie bronie wytworzone w Kuźni Dusz są również zdatne do handlu.
 

Nqazn07.png
6SEMafS.png
AbTSYrT.gif

Po naciśnięciu tego przycisku wszystkie rozdzielone przedmioty zestackują się ze sobą.
Nie jest to funkcja sortowania tak więc nie możemy oczekiwać poukładania przedmiotów.

us6b2Wc.png

Funkcja może nie zadziałać na przedmioty z indywidualnymi wartościami lub czasem trwania.
Ambz8ej.png

tGS5LwA.png

Informacje zawierają dane na temat działającego bonusu na danego potwora.
Możemy zobaczyć tam także drop przedmiotów, które możemy zdobyć z danego potwora.

us6b2Wc.png

Jeżeli dany potwór nie posiada dropu poza ogólnym, lista nie zostanie wyświetlona wcale.
uyYt2Kk.png

nAQa6kg.png

Przyciski zmiany kanałów znajdują się przy Minimapie.
Informację o aktualnym kanale znajdziemy natomiast pod nią.

us6b2Wc.png

Na szybką zmianę kanałów zostało narzucone parusekundowe ograniczenie czasowe.
Fl7jHq0.png
W8sHPDm.png

Informacje dotyczące bonusów, które mamy obecnie aktywne, podzielone na kategorie.
Spis bonusów możemy uruchomić odpowiednim przyciskiem w Menu Gracza lub klawiszem F8.
LZFbl6d.png

yuYggzz.gif

Przy pomocy okna Zmiany Ekwipunku, możemy błyskawicznie dokonać zmiany założonych przedmiotów.
Mamy możliwość ustawienia 5 zestawów, co pozwala nam na szybszą reakcję np. podczas wojny.
Okno uruchamiamy odpowiednim przyciskiem w Menu Gracza lub klawiszem F9.

us6b2Wc.png

Na szybką zmianę ekwipunku zostało narzucone parusekundowe ograniczenie czasowe.
Aby wyczyścić konkretną stronę, zostaniemy uprzednio poproszeni o potwierdzenie czynności.

LEWM5Ie.png

iKBFpob.gif

Mamy możliwość ukrycia aktualnie założonego kostiumu, zachowując działanie jego bonusów.
Aby dokonać ukrycia wybranego przez nas elementu, należy nacisnąć migający wyżej przycisk.

us6b2Wc.png

Na funkcje chowania kostiumów zostało narzucone parusekundowe ograniczenie czasowe.
Htys5Y7.png
mGXp2mg.png

Opcja ta pozwala na automatyczne powtarzanie jednej z ostatnich wiadomości.
Możemy wybrać spośród trzech wysłanych na czacie globalnym wpisów.
Okno otwieramy przyciskiem tXa8CmY.png znajdującym się obok logów czatu.

us6b2Wc.png

Wiadomości są wysyłane zachowując standardowy limit 15 sekund.
6zrD4k8.png
0POhgq3.png

Funkcji używamy przyciskiem 1HHC64Z.png znajdującym się obok logów czatu.
Pozwala ona na zatrzymanie wyświetlania wiadomości na czacie globalnym.
Alternatywnie możemy przytrzymać Prawy CTRL jako skrót aktywujący funkcję.

us6b2Wc.png

Funkcja działa jedynie przy otwartym oknie wysyłania wiadomości na czat.
cDFXe9B.png
oAJNpV2.gif

Okno Auto Dopalaczy dostępne jest pod klawiszem F7.
 Dzięki temu dodatkowi możemy szybko uruchomić wybrane wzmocnienia.
Aktywacja dopalaczy bez otwierania okna jest możliwa przy użyciu klawiszów CTRL + F7.
ouHmMFY.png
dhNKTXS.png

W Menu Gracza znajdziemy także Kosz na przedmioty.
Jest to standardowy kosz, w którym możemy usunąć niepotrzebne przedmioty.

us6b2Wc.png

Przedmiot zostaje usunięty na stałe bez możliwości cofnięcia tej czynności.
Aby usunąć przedmioty, zostaniemy uprzednio poproszeni o potwierdzenie czynności.

h87wQAa.png
Z7DmZ9f.png

Statystyki zawierają najważniejsze dane, takie jak obrażenia czy ilości śmierci.
Okno wyświetlamy podczas trwania wojny gildii przytrzymując klawisz Y.
IV8IpHL.png
C6XvYAE.png

Za pomocą Yu-Hwana możemy wyzywania gracza na pojedynek przy użyciu dedykowanej Areny.
Mamy również możliwość dostosować działanie różnych aspektów PVP, aby urozmaicić pojedynek.
s9TdyED.png
dL7r46S.png


Przy wypowiadaniu wojny także możemy dostosować analogiczne ustawienia, aby urozmaicić rywalizację.
Customowe oraz równe wojny nie liczą się do rankingu, więc spokojnie można ich używać tylko do zabawy.
xVBjOXf.png

YYIPoQW.png

Każda szkatułka posiada wbudowany podgląd, który pokazuje nam, co możemy zdobyć z danej szkatułki.
Podgląd skrzyni wyświetlamy po najechaniu kursorem na skrzynie i naciśnięciu klawiszy CTRL + PPM.
GFEVhGU.png
8jZAOcI.png

Bonus Switcher to dobrze znany dodatek dostępny pod klawisz F6.

Z jego pomocą możemy ustawić kupowanie zmianek, żeby nie kupić ich zbyt dużo.
Umożliwia on zapis szablonu oraz włączenie alternatywnych zestawów bonusów przy miksowaniu.

pwRKSQ6.png
E7z2IiL.png

Pierścień Anty Expa blokuje zdobywanie przez postać doświadczenia.
Aby go uruchomić należy nacisnąć PPM oraz posiadać 30 poziom postaci.

us6b2Wc.png

Włączenie pierścienia blokuje go w ekwipunku, aby coś z nim zrobić konieczne jest wyłączenie.
vlpJkVD.png
ERblYoV.gif

Markowanie ekwipunku jest dość znanym systemem ułatwiającym przeglądanie przedmiotów oraz czytelność.
Gdy zdobędziemy nowy przedmiot, poza komunikatem zostanie on także podświetlony, aby jego znalezienie nie było problemem.
Dodatkowo, przy oknach takich jak sklepy bądź kosze przedmioty niezdatne do akcji lub wybrane do niej będą dodatkowo akcentowane.

7eZb2bW.png
3R7mwVF.gif

Ranking podzielony jest na kategorie: Zabite Potwory | Pokonane Bossy | Zniszczone Metiny | Ukończone Dungeony.
Okno rankingów uruchamiamy obok minimapy przyciskiem yjv44Pi.png znajdującym się nad przyciskiem kanału pierwszego.

Wszystkie kategorie poza "Ukończone Dungeony" naliczane są wyłącznie poza Dungeonami.
Do naliczenia Potwora lub Metina wymagana jest tolerancyjna różnica poziomu.

Za pierwsze trzy miejsca można otrzymać następujące nagrody:
#1 - 500 SM oraz Tytuł Stopnia III z wbudowanym bonusem na 7 dni.
#1- 500 SM oraz Tytuł Stopnia II z wbudowanym bonusem na 7 dni.

#2 - 500 SM oraz Tytuł Stopnia I z wbudowanym bonusem na 7 dni.
EGZVzBM.png

CzdmiGO.png

Czasem zdarza się, że nasze połączenie z serwerem zostanie utracone w trakcie pokonywania Dungeonu.
Jeżeli zostaniemy wyrzuceni wystarczy udać się do odpowiedniego NPC i wybrać Wróć na Dungeon.

Dzięki temu w razie rozłączenia nie tracimy przepustki oraz dotychczas uzyskanego postępu.

us6b2Wc.png

Na powrót mamy dwie minuty, ponadto musimy znajdować się na tym samym kanale co wcześniej.
vW7Jc45.png
YkgSyN2.gif

Do wszystkich kostiumów stałych za pomocą vxCZ7Qt.pngWzmocnienia Kostiumu, możemy włożyć dwa stałe bonusy.
Następnie używającw3GP5ga.png Zaczarowania Kostiumu, zmieniamy bonusy jak w normalnych przedmiotach.
Maksymalne wartości danego bonusu są wyróżnione złotym kolorem, aby ułatwić ich identyfikację.

Przedmioty przedstawione powyżej znajdziemy w każdym M1 u Handlarki Różności.
 

Tabela Bonusów Kostiumów
Bonus Występowanie Minimalna wartość Maksymalna wartość
Maksymalne PŻ Wszystkie 50 500
Maksymalne PE Wszystkie 10 50
Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność Wszystkie 1 5
Szybkość Ataku Nakładka 2 10
Szybkość Ruchu Kostium, Fryzura 2 10
Szybkość Zaklęcia Nakładka 2 10
Regeneracja PŻ, PE Wszystkie 2 10
Szansa na Krytyczne Uderzenie Nakładka 1 5
Szansa na Przeszywające Uderzenie Nakładka 1 5
Silny przeciwko Ludziom Wszystkie 1 5
Silny przeciwko Rasom Wszystkie 2 10
Odporność na Żywioły Kostium, Fryzura 1 5
Odporność na Magię Kostium, Fryzura 1 5
Odporność na Obrażenia Kostium, Fryzura 1 5
Wartość Ataku Nakładka 5 25


us6b2Wc.png

Bonusy w kostiumie można zmieniać tylko i wyłącznie ręcznie.
23kgTyO.png
u7SuW79.png

Magiczny Metal+ dodaje nam dodatkowe +10% szansy na ulepszenie przedmiotu.
Aby go wytworzyć, musimy posiadać aent4OE.png Kamień Kowala0h1lsbk.png Magiczną Rudę Miedzi oraz 100.000.000 Yang.
Przedmioty te możemy zdobyć z większości Bossów oraz Metinów.
ND5Wx0T.png

3nVTTlt.png

Rozmawiając z Urielem możemy wytworzyć BVNnOF1.png Pajęczy Klucz.
Aby to zrobić, musimy posiadać 4UFhmje.png Jad Królowej Pająków oraz 15.000.000 Yang.
tjIQHyI.png
5WipIw8.gif


Sklepy Offline to miły i przydatny dodatek, ułatwiający sprzedaż zdobytych przedmiotów.
Postanowiliśmy trochę rozbudować znany wszystkim system tak, aby był przyjemniejszy w obsłudze.

us6b2Wc.png

Aby otworzyć sklep, należy użyć Tobół Offline, który zdobędziemy u Handlarki.
Po otwarciu menu, możemy w dowolny sposób manipulować ustawieniem pozycji tobołka.
Gdy wystawiamy więcej niż jeden taki sam przedmiot, raz wpisana cena zostanie użyta ponownie.

us6b2Wc.png

Po otwarciu sklepu, w każdym momencie możemy edytować dowolny jego aspekt.
Każda edycja będzie widoczna natychmiast - łącznie z nazwą czy modelem.
Zawsze możemy również wypłacić uzyskane Yang.

us6b2Wc.png

Gdy ważność sklep dobiegnie końca, zostanie on ukryty przed innymi graczami i będzie widoczny wyłącznie dla Ciebie.
Możemy wtedy albo otworzyć go ponownie, posiadając w ekwipunku tobół, lub wyciągnąć wszystko - wtedy sklep zniknie.

us6b2Wc.png

3nIYuZa.png

W IS możemy zakupić nowy pakiet VIP - Pakiet Dekorowania Sklepów Offline.
Umożliwia on wybór modelu czy nawet ramki dla nazwy sklepu, aby wyróżnić swoją ofertę.

us6b2Wc.png

IEIN4AM.png


Jeżeli duża ilość Sklepów przeszkadza nam przy wizytach w miastach, możemy ukryć lub ograniczyć ich widoczność.
W Opcjach Gry znajduje się kilka powiązanych z tym pozycji, pozwalających dostosować wspomniany aspekt rozgrywki.
ICZajaJ.png
Nbf8Rt1.gif

Dodatek ten umożliwia wyszukanie przedmiotów po ich nazwie.
Możemy także ignorować stopnień ulepszenia poszukiwanego przedmiotu.

Po wciśnięciu Szukaj, sklepy z poszukiwanym przedmiotem podświetlą się.
Możliwe jest również wyczyszczenie podświetleń przyciskiem Wyczyść.

D3ny1Mf.png

Większość misji występujących na serwerze to znane od lat zadania.
Będzie trochę zbierania oraz dostarczania przedmiotów, ale wszystko z umiarem.
Każda misja jest w jakiś sposób opłacalna, gdyż Yang czy Bonusy są zawsze mile widziane.
noMsPnz.png
Są to zadania polegające na zbieraniu określonych przedmiotów. 
Wspomoże to wyciągnąć z rynku nadmiar niektórych przedmiotów.

 

Tabela Kolekcjonera
Nazwa Kolekcji Przedmioty do zebrania Ilość Nagroda
Kolekcja Kamieni Wszystkie Legendarne KD +0 x5

Obrażenia Umiejętności +5%

Kolekcja Morza Wszystkie Owoce Morza  x20 Szansa na Owoce Morza +2%
Kolekcja Przetopów Wszystkie Przetopy x5 Szansa na Wydobycie +10%
Kolekcja Ulepszaczy Wszystkie Ulepszacze x200 Średnie Obrażenia +5%
Kolekcja Bossów Wszystkie Skrzynie Bossów x25 Silny Przeciwko Bossom +10%
Kolekcja Władców Wszystkie Skrzynie z Dungeonów  x50 Silny na Dungeonach +10%


us6b2Wc.png

Oddawanie przedmiotów do kolekcji nie jest w żaden sposób ograniczone czasowo.
r0S15b4.png
3fnDJ5P.png

Są to zadania polegające na dostarczaniu specjalnych przedmiotów do badań Biologa
Po każdym badaniu zdobyć będziemy musieli odpowiedni kamień zakańczający daną misję.

 

Tabela Badań Biologa
Ikona Nazwa Przedmiotu Wymagany poziom Ilość Czas oczekiwania Nagroda
XwQCowp.png Ząb Orka 30 10 1 godzina

5.000.000 Yang
Szybkość Ruchu +10%

FREXar8.png Księga Klątw 40 15 1 godzina 10.000.000 Yang
Szybkość Ataku +15%
ySTw4sy.png Pamiątka po Demonie 50 15 2 godziny 20.000.000 Yang
Obrona +60
a1V54kk.png Matowy Lód 60 20 2 godziny 40.000.000 Yang
Wartość Ataku +50
eqwDKIU.png Konar Zelkova 70 25 4 godziny 80.000.000 Yang
Szybkość Ruchu +11%
Odporność na Obrażenia +10%
dCiX6sH.png Certyfikat Tugyisa 80 30 4 godziny 100.000.000 Yang
Atak Fizyczny +10%
Szybkość Ataku +6%
9CZkJCW.png Czerwony Konar 85 40 6 godzin 150.000.000 Yang
Odporność na Ludzi +10%
FfiX8rg.png Notatka Przywódcy 90 50 8 godzin 200.000.000 Yang
Silny przeciwko Ludziom +8%


us6b2Wc.png

Czas oczekiwania oraz szansę na pomyślne badania można zmanipulować specjalnymi przedmiotami.
f0FMZ5W.png
fPdc55k.png

Są to zadania polegające na wyłowieniu i dostarczeniu ryb do badań Rybaka.
Za każdą ukończoną misję otrzymamy nagrody w postaci bonusów oraz Skrzyń Rybaka.

 

Badania Rybaka
Ikona Badany przedmiot Wymagany poziom Ilość Nagroda
lXO1a3e.png Karaś 30 30 Silny przeciwko Potworom +5%
Skrzynia Rybaka
ZzELYNA.png Ryba Mandaryna 45 25 Odporność na Potwory +5%
Skrzynia Rybaka (x2)
PwnJilY.png Duży Karaś 60 20 Maks. PŻ +1000
Skrzynia Rybaka (x3)
WDpXtli.png Karp 75 15 Odporność na Ludzi +5%
Skrzynia Rybaka (x4)
NnYtC4g.png Łosoś 90 15 Silny przeciwko Ludziom +5%
Skrzynia Rybaka (x5)


us6b2Wc.png

Oddawanie ryb do badań może być ograniczone czasowo.
 

8Jc409u.png

Disney - Właściciel oraz osoba odpowiedzialna za wszystkie aspekty techniczne.
Joker - Właściciel oraz osoba odpowiedzialna za marketing, social media i nadzorowanie gry.
Batman - Osoba odpowiedzialna za kontakt z graczami, organizowanie eventów oraz trzymanie porządku na serwerze.
Flash - Osoba odpowiedzialna za kontakt z graczami, organizowanie eventów oraz trzymanie porządku na serwerze.


Wszelkie prawa zastrzeżone przez AvalonMT2.pl, © 2025.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...