

Disney
Administrator-
Postów
0 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Disney
-
Nagroda: Specjalny tytuł w grze, unikatowy zestaw kosmetyczny, 40000 SM. Zdobywca: ----- Data: ----- Nagroda: Specjalny tytuł w grze, unikatowy zestaw kosmetyczny, 20000 SM. Zdobywca: ----- Data: ----- Nagroda: Specjalny tytuł w grze, unikatowy zestaw kosmetyczny, 10000 SM. Zdobywca: ----- Data: -----
-
Przenosimy się w czasie – do epoki, gdy Metin2 był prawdziwą legendą. Bez zbędnych udziwnień, bez tysiąca systemów, które psują klimat – oto AvalonMT2. Serwer stworzony z pasji, dla graczy, którzy pamiętają, jak smakują prawdziwe emocje PVP i polowanie na elitki, które kiedyś naprawdę coś znaczyło. AvalonMT2 to powrót do korzeni – ale nie cofamy się ślepo. To oldschool w nowym wydaniu: zbalansowany, dopracowany, z subtelnymi usprawnieniami, które poprawiają komfort gry, nie odbierając jej ducha. Tutaj level nie leci sam, a zbroja nie spada z nieba – ale każda zdobyta rzecz cieszy, jak dawniej. Jeśli tęsknisz za klimatem dawnych lat, gdy grało się dla przygody, dla dropu i dla honoru gildii – jesteś we właściwym miejscu. Witaj na AvalonMT2 – w świecie, który pamiętasz, ale którego jeszcze nie znasz. Poniżej znajduje się lista wszystkich powiązanych z projektem adresów. Odbierz pakiet bonusów zakładając konto za pomocą specjalnego reflinku. https://avalonmt2.pl/ https://forum.avalonmt2.pl/ http://facebook.com/AvalonMT2 https://www.facebook.com/groups/AvalonMT2 https://instagram.com/AvalonMT2 https://tiktok.com/@avalonmt2.pl https://discord.avalonmt2.pl Serwer został odpowiednio przystosowany pod dzisiejsze standardy. Zdobywanie Yang, przedmiotów oraz Doświadczenia, jest dość dobrze wyważone. Sam proces pozyskiwania wyżej wymienionych jest standardowy, raczej wszystkim znany. Informacje ogólne Typ serwera Medium (Old School) Klasy postaci Podstawowe (4) Królestwa Podstawowe (Shinsoo, Jinno, Chunjo) Maksymalny poziom 99 Maks. ilość statystyk 90 Występujące waluty Yang Maks. ilość przechowywanych Yang 1.999.999.999.999 Maks. ilość przedmiotów w Stacku 200 Pozostałe zmiany odbiegające od klasyki, zostały przedstawione w dalszej części prezentacji. Wszystkie naprawdę ważne dla potencjalnego gracza informacje, zostały szczegółowo rozpisane i wyjaśnione. Niektóre pomniejsze rzeczy z pewnością nam umknęły, jednakże nutka niewiedzy nie powinna nikomu zaszkodzić. Możliwa do wydropienia ze wszystkich potworów na normalnych mapach. Zdobędziemy z niej przeróżne przedmioty użyteczne na każdym etapie rozgrywki. Aby drop był możliwy, należy posiadać do 15. poziomów różnicy względem potwora. Szansę na drop możemy zwiększyć przy pomocy pakietu VIP lub Rękawicy Złodzieja. Dodatkowym urozmaiceniem jest drop przypisanych do każdej mapy Skrzyni Ulepszaczy. Jego częstotliwość będzie uzależniona od wymaganego poziomu mapy oraz jej trudności. Aby drop był możliwy, należy posiadać do 15. poziomów różnicy względem potwora. Szansę na drop możemy zwiększyć przy pomocy pakietu VIP lub Rękawicy Złodzieja. Pierwsze kroki w świecie Avalonu nie będą należały do najłatwiejszych. Nie będzie oczywiście tak ciężko i strasznie, jak było kilkanaście lat temu. Na dobry start przygody, otrzymamy kilka niezbędnych przedmiotów oraz konia. Przedmioty Startowe Ikona Nazwa przedmiotu Ilość Podstawowy ekwipunek +4 ----- Zielona oraz Fioletowa Mikstura 5 Peleryna Męstwa 50 Pierścień Teleportacji pod klawiszem TAB 1 Buty Wiatru 1 Języki Królestw na M1 ----- Koń z przywołaniem na 100% i możliwością bicia ----- Dolina Orków Zalecany poziom 30 Działający bonus Silny przeciwko Orkom Silny przeciwko Mistykom Występujące Bossy Wódz Orków Występujące Metiny Metin Duszy Metin Cienia Pustynia Yongbi Zalecany poziom 40 Działający bonus Silny przeciwko Zwierzętom Występujące Bossy Olbrzymi Żółw Występujące Metiny Metin Duszy Metin Cienia Metin Twardości Świątynia Hwang Zalecany poziom 50 Działający bonus Silny przeciwko Mistykom Występujące Bossy Ezot. Przywoływacz Zjawa Żółtego Tygrysa Występujące Metiny Brak Góra Sohan Zalecany poziom 60 Działający bonus Silny przeciwko Mistykom Występujące Bossy Dziewięć Ogonów Występujące Metiny Metin Diabła Metin Śmierci Ognista Ziemia Zalecany poziom 65 Działający bonus Silny przeciwko Diabłom Występujące Bossy Ognisty Król Występujące Metiny Metin Morderstwa Loch Pająków V1 Zalecany poziom 50 Działający bonus Odporność na Ogień Silny przeciwko Zwierzętom Występujące Bossy Królowa Pająków Występujące Metiny Pajęcze Jajo Loch Pająków V2 Zalecany poziom 60 Działający bonus Odporność na Ogień Silny przeciwko Zwierzętom Występujące Bossy Król Pająków Występujące Metiny Pajęcze Jajo Las Duchów Zalecany poziom 70 Działający bonus Odporność na Wiatr Silny przeciwko Mistykom Występujące Bossy Olbrzymi Duch Drzewa Występujące Metiny Metin Ma-An Metin Pung-Ma Czerwony Las Zalecany poziom 80 Działający bonus Odporność na Wiatr Silny przeciwko Mistykom Występujące Bossy Władca Duchów Drzew Występujące Metiny Metin Jeon-Un Metin Tu-Young Grota Wygnańców V1 Wymagany poziom 70 Działający bonus Odporność na Błyskawice Silny przeciwko Diabłom Występujące Bossy Lodowa Wiedźma Występujące Metiny Metin Wygnańców Grota Wygnańców V2 Wymagany poziom 75 Działający bonus Odporność na Błyskawice Silny przeciwko Diabłom Występujące Bossy Silna Lodowa Wiedźma Występujące Metiny Metin Setaou Wieża Demonów Wymagany poziom 40 Działający bonus Silny przeciwko Nieumarłym Przepustka ----- Rodzaj Solo, Grupowy Rozwinięcia Kowal bez ulepszaczy 7. Piętro od 70 poziomu 10. Piętro od 75 poziomu Kryjówka Baronówny Wymagany poziom 60 Działający bonus Silny przeciwko Zwierzętom Przepustka Pajęczy Klucz (x5) Rodzaj Solo, Grupowy Komnata Smoka Wymagany poziom 80 Działający bonus Silny przeciwko Diabłom Przepustka Kręty Klucz (x5) Rodzaj Solo, Grupowy Ograniczenie wejścia 2 godziny Grota Balathora Wymagany poziom 75 Działający bonus Silny przeciwko Potworom Silny przeciwko Bossom Czas odrodzenia 24 godziny Możliwy drop Przedmioty mogą posiadać maksymalnie 5 bonusów zwykłych. Maksymalne wartości są podświetlane na specjalny złoty kolor. Tabela wartości bonusów Nazwa Maksymalna wartość Maks. PŻ +2000 Maks. PE +80 Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność +12 Szybkość Zaklęć +20% Szybkość Ataku +8% Szybkość Ruchu +20% Blok Ciosu +15 Wartość Ataku +50 Regeneracja PŻ, PE +30% Szansa na Otrucie +8% Szansa na Omdlenie +8% Szansa na Spowolnienie +8% Szansa na Krytyczne Uderzenie +10% Szansa na Przeszywające Uderzenie +10% Silny przeciwko Ludziom +10% Obrażenia oddawane do PŻ, PE +10% Szansa na Odbicie Ciosu +10% Odporności na Bronie +15% Silne przeciwko Rasom +20% Odporność na Żywioły +15% Odporność na Magię +15% Dodatkowo, każdy przedmiot może zawierać także 2 bonusy specjalne. Ich wartości są stałe oraz mogą wejść niezależnie od rodzaju ekwipunku. Wzmocnienia te są niezależne od 1-5 oraz tych wbudowanych w przedmioty. Tabela wartości bonusów 6-7 Nazwa Wartość Maks. PŻ +500 Maks. PE +50 Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność +5 Szybkość Ataku +5% Szybkość Ruchu +10% Wartość Ataku +50 Odporności na Klasy +5% Silne przeciwko Klasom +10% Silne przeciwko Potworom +10% Kamienie Dusz pozyskujemy niszcząc Kamienie Metin na normalnych mapach. Zależnie od trudności Metina mamy większą szansę by zdobyć ich coraz to lepszy stopień. Tabela Kamieni Dusz Wartości Bonusów Ikona Nazwa Przedmiotu Bonus +0 +1 +2 +3 +4 +5 Kamień Duszy Penetracji Szansa na Przeszywające Uderzenie +1% +2% +3% +5% +8% +15% Kamień Duszy Śmierci Szansa na Cios Krytyczny +1% +2% +3% +5% +8% +15% Kamień Duszy Powtórki Szybkość Zaklęcia +5% +8% +12% +17% +25% +40% Kamień Duszy Wojownika Silny przeciwko Wojownikom +5% +8% +12% +17% +25% +35% Kamień Duszy Ninja Silny przeciwko Ninja +5% +8% +12% +17% +25% +35% Kamień Duszy Sury Silny przeciwko Sura +5% +8% +12% +17% +25% +35% Kamień Duszy Szamana Silny przeciwko Szamanom +5% +8% +12% +17% +25% +35% Kamień Duszy Potwora Silny przeciwko Potworom +1% +2% +3% +5% +8% +15% Kamień Duszy Uchylenia Szansa na Blok Ciosów +1% +2% +3% +5% +8% +15% Kamień Duszy Uniku Szansa na Uniknięcie Strzały +1% +2% +3% +5% +8% +15% Kamień Duszy Magii Maksymalne PE +30 +60 +90 +120 +150 +500 Kamień Witalności Maksymalne PŻ +50 +100 +150 +200 +300 +1000 Kamień Duszy Obrony Obrona +2 +4 +6 +10 +15 +50 Kamień Duszy Przyśpieszenia Szybkość Ruchu +5% +10% +15% +20% +30% +40% Kamień Duszy Wojny Silny przeciwko Ludziom Obrażenia Umiejętności +2% +4% +6% +8% +10% +15% Kamień Duszy Zniszczenia Silny przeciwko Bossom Silny przeciwko Metinom +2% +4% +6% +8% +10% +15% Kamień Duszy Mocy Odporność na Obrażenia, Odporność na Obrażenia Umiejętności +2% +4% +6% +8% +10% +15% Aby drop był możliwy, należy posiadać do 15. poziomów różnicy względem Kamienia Metin. Wszystkie Kamienie Dusz możemy przepalić na Odłamek Kamienia Duszy. Mając otwarte okno przepalania, należy kliknąć na dowolny kamień aby go przetworzyć. Zależnie od poziomu wybranego kamienia, otrzymamy daną ilość odłamków (+3 = 3). Odpowiednia ich ilość posłuży nam do ulepszenia dowolnego KD na poziom +5. Korzystając z usług Kowala możemy również wytworzyć Legendarny Kamień Duszy. Aby to wykonać potrzebujemy po 5 sztuk odpowiednich kamieni na poziomie +5. Legendarne Kamienie będą posiadać wyjątkowo po dwa wbudowane bonusy. Legendarny Kamień Dusz może pęknąć podczas wkładania do przedmiotu. W przedmiotach nie istnieje osoby slot przeznaczony dla Legendarnych KD. Umiejętności możemy rozwijać za pomocą poniższych przedmiotów. Dosłownie wszystkie rzeczy potrzebne do ich rozwoju znajdziemy u NPC. Tabela Przedmiotów Ikona Nazwa Przedmiotu Stopień Księga Umiejętności M1 - G1 Kamień Duchowy G1 - P Tęczowy Kamień M1 - P Została wprowadzona możliwość przełączania umiejętności ciągłych. Umiejętności aktywne włączamy bądź wyłączamy jak np. Ognisty Duch. Dodatkowo tego typu umiejętności nie będą się wyłączać po przelogowaniu. Jeździectwo to nieodłączna i jedna z najważniejszych części rozgrywki. Posiadanie Konia pozwala na szybsze przemieszczanie się oraz skuteczniejsze expienie. Początkowy koń posiada 100% szans na przywołanie, dodatkowo można z niego atakować. Samą umiejętność możemy szkolić za pomocą Medali Konnych. Wyższy poziom umiejętności zapewnia dodatkowe wzmocnienia naszego konia. Medal możemy czytać jak zwykłe księgi, niezależnie od powodzenia, raz na 30 minut. Na poziomie Militarnym naszego konia, możemy szkolić jego umiejętności odpowiednią księgą. Tabela Przedmiotów Ikona Nazwa Przedmiotu Działanie Pieczęć Konia Bojowego Pozwala przywołać Bojowego Konia. Pieczęć Konia Militarnego Pozwala przywołać Militarnego Konia. Medal Konny Służy do szkolenia umiejętności Jeździectwa. Instrukcja Jazdy Konnej Służy do szkolenia umiejętności Konnych. Marchewka Ulubiony przysmak Bojowego Konia. Czerwony Żeń-szeń Ulubiony przysmak Militarnego Konia. Zioło z Normalnych Małp Dzięki niemu możemy wskrzesić Bojowego Konia. Zioło z Trudnych Małp Dzięki niemu możemy wskrzesić Militarnego Konia. Srebrny Certyfikat Pozwala na natychmiastowe osiągnięcie 21 poziomu Jeździectwa. Złoty Certyfikat Pozwala na natychmiastowe osiągnięcie 30 poziomu Jeździectwa. Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu nie oddziałują na szkolenie umiejętności. Medale oraz Pokarm można wydropić ze wszystkich potworów w Lochach Małp. Zioła oraz Instrukcje Jazdy Konnej pozyskamy zabijając odpowiednich Małpich Przywódców. Aby drop był możliwy, należy posiadać do 15. poziomów różnicy względem potwora. Szansę na drop możemy zwiększyć przy pomocy pakietu VIP lub Rękawicy Złodzieja. Poniższa tabela pokazuje minimalne liczby punktów statusu w zależności od poziomu konia. Przykładowo na 11. poziomie Jeździectwa, mając 15 Witalności, po wejściu na konia będzie 27 Witalności. Natomiast jeżeli będziemy mieć na tym samym poziomie konia 70 Witalności, to ta liczba pozostanie bez zmian. Tabela Bonusów Konia Poziom Jeździectwa Witalność Inteligencja Siła Zręczność Wartość Ataku Obrona 1 +18 +9 +26 +35 +54 +32 11 +27 +13 +40 +53 +69 +41 21 +36 +18 +53 +71 +84 +50 30 +45 +22 +67 +89 +99 +59 Bonusy za poziom Jeździectwa są naliczane tylko w trakcie jazdy. Samo przywołanie konia w żaden sposób nie oddziałuje na postać. Dowodzenie to jedna z wielu użytecznych umiejętności pasywnych postaci. Pozwala ona na wybranie określonych ról członkom grupy, przyznając odpowiedni bonus. Umiejętność możemy szkolić przy pomocy odpowiednich Ksiąg Dowodzenia. Wraz z rozwojem umiejętności, zwiększają się wartości nadawanych wzmocnień. Tabela Przedmiotów Ikona Nazwa Przedmiotu Poziom Umiejętności Sztuka Wojny Sun Zi 0 - M1 Sztuka Wojny Wu Zi M1 - G1 WeiLiao Zi G1 - P Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu oddziałują na szkolenie umiejętności. Księgi Dowodzenia możemy zdobyć ze wszystkich potworów występujących na normalnych mapach. Aby drop był możliwy, należy posiadać do 15. poziomów różnicy względem potwora. Szansę na drop możemy zwiększyć przy pomocy pakietu VIP lub Rękawicy Złodzieja. Poniżej znajduje się Tabela Wartości Dowodzenia w zależności od stopnia rozwoju umiejętności. Przedstawione zostały tylko poszczególne stopnie, wartości oczywiście zwiększają się wraz z każdym stopniem. Tabela Bonusów dla Członków Grupy Poziom Umiejętności Wartość Ataku Szybkość Ataku Maksymalne PŻ Czas Trwania Obrażenia Umiejętności Obrona 1 +12 +1 +122 +7 +1% +6 M1 +40 +4 +774 +27 +3% +20 G1 +59 +6 +1238 +41 +5% +29 P +84 +9 +1862 +61 +7% +42 Lider grupy nie może wybrać roli dla swojej postaci. Bonusy mogą zostać nadane tylko pozostałym członkom grupy. Działanie systemu Polimorfii zostało praktycznie nietknięte względem serwera globalnego. Jedyne wprowadzone zmiany obejmują łatwiejsze zdobywanie użyteczniejszych Marmurów Polimorfii. Zdobywanie marmurów możliwe jest poprzez zabijanie większości potworów na standardowych mapach. Wiele z nich jest jednak w praktyce bezużyteczna, więc wprowadzona została opcja ich wymiany. Dzięki temu możemy dużo łatwiej uzyskać pożyteczne marmury kosztem pozostałych. Aby drop był możliwy, należy posiadać do 15. poziomów różnicy względem potwora. Szansę na drop możemy zwiększyć przy pomocy pakietu VIP lub Rękawicy Złodzieja. Wymiany Marmurów Polimorfii możemy dokonać u Uriela w każdym M1. Potrzebować będziemy 5 dowolnych Marmurów Polimorfii oraz 10.000.000 Yang. Umiejętność szkolić możemy przy pomocy odpowiednich Ksiąg Polimorfii. Wraz z rozwojem, zwiększa się czas trwania oraz zadawane obrażenia podczas przemiany. Tabela Przedmiotów Ikona Nazwa Przedmiotu Poziom Umiejętności Księga Polimorfii 0 - M1 Zaawansowana Księga Polimorfii M1 - G1 Mistrzowska Księga Polimorfii G1 - P Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu oddziałują na szkolenie umiejętności. Księgi Polimorfii możemy zdobyć ze wszystkich potworów występujących na normalnych mapach. Aby drop był możliwy, należy posiadać do 15. poziomów różnicy względem potwora. Szansę na drop możemy zwiększyć przy pomocy pakietu VIP lub Rękawicy Złodzieja. Poniżej znajduje się Tabela Wartości Polimorfii w zależności od stopnia rozwoju umiejętności. Przedstawione liczby są tylko przypuszczalne, wpływa na nie bardzo dużo czynników np. ekwipunek czy punkty statusu. Tabela Wartości Polimorfii Poziom Umiejętności Obrażenia Czas trwania 1 +1% 10 minut M1 +5% 22 minuty G1 +15% 28 minut P +30% 35 minut Obrażenia i Czas trwania zwiększają się wraz z każdym poziomem. Wyżej przedstawione są tylko niektóre stopnie rozwoju umiejętności. Względem starego serwera globalnego niewiele się zmieniło w kwestii zawierania małżeństw. Proces wygląda tak samo, wprowadzonych zostało parę zmian odnośnie przedmiotów i teleportacji. Młoda para nie zostanie nagrodzona żadnymi przedmiotami poza obrączkami. Pozwolą one na prawie nieograniczoną teleportację do swojego partnera. Tabela Przedmiotów Ikona Nazwa Przedmiotu Działanie Smoking Elegancki strój przeznaczony dla Pana Młodego. Suknia Ślubna Szykowna suknia przeznaczona dla Panny Młodej. Bukiet Białe róże idealnie komponujące się z suknią Panny Młodej. Pierścionek Zaręczynowy Wymagany do zawarcia związku Małżeńskiego. Obrączka Ślubna Obrączka pozwalająca na teleportację do drugiej połówki. Teleportacja przy użyciu Obrączki Ślubnej jest możliwa tylko gdy postać spełnia wymagania danej mapy. Zielarstwo jest praktycznie nienaruszone względem tego jak działa domyślnie. Jedyna różnica to pozyskiwanie początkowych ziół, które zostało znacznie ułatwione. Możliwa do wydropienia ze wszystkich potworów na normalnych mapach. Zdobędziemy z niej przeróżne zioła i kwiaty potrzebne do wytwarzania mikstur. Aby drop był możliwy, należy posiadać do 15. poziomów różnicy względem potwora. Szansę na drop możemy zwiększyć przy pomocy pakietu VIP lub Rękawicy Złodzieja. Wszystkie Mikstury mają lekko zmodyfikowane wartości oraz czas trwania. Każde wytworzenie zakończy się powodzeniem, jeśli tylko mamy wszystko co potrzebne. Tabela Mikstur Ikona Nazwa Przedmiotu NPC Receptura Działanie Czas trwania Sok z Kwiatu Brzoskwini Baek-Go Kwiat Brzoskwini Szybkość Ruchu +15 3 minuty Sok z Pokrzywy Baek-Go Pokrzywa Siła +5 3 minuty Sok z Kwiatu Kaki (x100) Baek-Go Kwiat Kaki PE +50 ----- Sok z Korzenia Gango (x100) Baek-Go Korzeń Gango PŻ +50 ----- Woda Bo (x100) Yu-Hwan Sok z Kwiatu Kaki (x100) Grzyb Tue PE +100 ----- Woda Dok Yu-Hwan Sok z Pokrzywy Bez Szansa na Krytyczne Uderzenie +10% 3 minuty Woda Hwal Yu-Hwan Woda Young (x100) Morwa Szybkość Ataku +3% 3 minuty Woda Mong Yu-Hwan Woda Bo (x100) Morwa Odporność na Magię +3% 3 minuty Woda Sam-Bo Yu-Hwan Woda Dok Róża Alpejska Obrona +70 3 minuty Woda Sim Yu-Hwan Sok z Kwiatu Brzoskwini Bez Szansa na Przeszywające Uderzenie +10% 3 minuty Woda Young (x100) Yu-Hwan Sok z Korzenia Gango (x100) Grzyb Tue PŻ +100 ----- Woda Zin Yu-Hwan Woda Sim, Róża Alpejska Wartość Ataku +50 3 minuty Biała Rosa (x10) Huahn-So Woda Sam-Bo (x20) Pusta Butelka (x10) Obrona +40 - 200 1 - 10 minut Czerwona Rosa (x10) Huahn-So Woda Dok (x20) Pusta Butelka (x10) Szansa na Cios Krytyczny +8 - 20% 1 - 10 minut Niebieska Rosa (x10) Huahn-So Woda Zin (x20) Pusta Butelka (x10) Wartość Ataku +30 - 120 1 - 10 minut Różowa Rosa (x10) Huahn-So Woda Sim (x20) Pusta Butelka (x10) Szansa na Przeszywające Uderzenie +8 - 20% 1 - 10 minut Zielona Rosa (x10) Huahn-So Woda Mong (x20) Pusta Butelka (x10) Odporność na Magię +2 - 10% 1 - 10 minut Żółta Rosa (x10) Huahn-So Woda Hwal (x20) Pusta Butelka (x10) Szybkość Ataku +2 - 8% 1 - 10 minut Można posiadać kilka aktywnych bonusów tego samego rodzaju jednocześnie (Woda i Rosa). Rybactwo zostało nieznacznie przebudowane, aby zwiększyć impakt na rozgrywkę. Ma to na celu zbalansowanie przepaści w trudności zarabiania przez rybaków oraz górników. Zmiany wprowadzono, ponieważ w zasadzie wszystkie wyławiane rzeczy domyślnie są bezużyteczne. Podstawowo nasza Wędka jest na poziomie +0 oraz nie ma żadnych Punktów Wędki. W trakcie procesu łowienia (nie za często), z odrobiną szczęścia możemy zdobyć 1 taki punkt. Gdy osiągniemy maksymalną ilość Punktów Wędki, możemy ją ulepszyć przeciągając na Rybaka. Maksymalny poziom jest to +9, a każdy poszczególny pozwala na łowienie kolejnych gatunków ryb. Podczas łowienia istnieje także możliwość pozyskania Skrzyni Rybaka. Szansa na to jest zależna od poziomu Wędki, im wyższy, tym większa szansa. Zdobędziemy z niej przeróżne przedmioty użyteczne na każdym etapie rozgrywki. Oryginalne bonusy upieczonych ryb zostały zastąpione nowymi, bardziej użytecznymi. Wszystkie posiadają jednakowy czas trwania, wynoszący 5 minut, gdyż są to pospolite przedmioty. Tabela Ryb Ikona Nazwa Bonus za upieczenie Czas trwania Amur Szybkość Ataku +5 5 minut Karaś Szybkość Ruchu +10 5 minut Karp Maksymalne PŻ +5% 5 minut Łosoś Silny przeciwko Potworom +5% 5 minut Okoń Silny przeciwko Ludziom +5% 5 minut Pstrąg Wartość Ataku +30 5 minut Sum Odporność na Obrażenia +2% 5 minut Tenchi Obrażenia Umiejętności +3% 5 minut Shiri Średnie Obrażenia +3% 5 minut Ryba Lotosu Doświadczenie +10% 5 minut Wszystkie złowione ryby można upiec poprzez przeciągnięcie na Ognisko, dostępne u Rybaka. Oprócz podstawowych ryb, mamy szansę na wyłowienie znacznie rzadszych Owoców Morza. Aby była możliwość wyłowienia poniższych owoców musimy posiadać specjalne przedmioty rybackie. Tabela Owoców Morza Ikona Nazwa Bonusy Czas Trwania Krewetka Silny Przeciwko Potworom +5% 30 minut Wężogłów Szybkość Zaklęć +10% 30 minut Rak Średnie Obrażenia +5% 30 minut Krab Maksymalne PŻ +5% 30 minut Tylomelania Doświadczenie +10% 30 minut Wszystkie Owoce Morza spożywać można na surowo, bezpośrednio po wyłowieniu z wody. Nie można posiadać dwóch aktywnych bonusów tego samego rodzaju jednocześnie (Ryba lub Owoc Morza). Przedmioty specjalne, które umożliwiają wyłowienie Owoców Morza. Oferują one postaci tylko i wyłącznie zmianę wizualną oraz wspomniany bonus. Niezależnie od pozostałych, możemy także wyłowić elementy Bambusowej Wędki. Można ją wytworzyć u Rybaka, posiada ona natomiast dość krótki czas trwania. Tabela Przedmiotów Specjalnych Rybaka Ikona Nazwa Przedmiotu Dostępność Bonus Czas trwania Specjalistyczna Wędka Sklep z przedmiotami Szansa na Owoce Morza +2% 30 dni Kostium Marynarza Sklep z przedmiotami Szansa na Owoce Morza +2% 30 dni Fryzura Marynarza Sklep z przedmiotami Szansa na Owoce Morza +1% 30 dni Bambusowa Wędka Wytwarzanie u Rybaka Szansa na Owoce Morza +2% 30 minut Wszystkie przedmioty zakładamy jak normalny kostium, a ich czas upływa niezależnie od obecności na serwerze. Prawie wszystkie wyłowione przedmioty możemy wymienić na specjalne Żetony Rybackie. Aby tego dokonać, wystarczy przeciągnąć takowy przedmiot (przykładowo Karasia) na Rybaka. W zależności od jakości wymienianego przedmiotu dostarcza on różniącą się ilość Żetonów. Pospolite Ryby Żeton Rybacki (x1) Rzadsze Ryby Żeton Rybacki (x2) Najrzadsze Ryby Żeton Rybacki (x3) Przedmioty Specjalne Żeton Rybacki (x5) Następnie zdobytą walutę wypłacamy u Rybaka do ekwipunku w formie przedmiotów. Będzie można za nie zakupić między innymi Nakładkę na Wędkę oraz Skrzynię Rybaka. Górnictwo nie przeszło zbyt dużej modernizacji względem domyślnego. Zmiany zaszły jedynie w ulepszaniu Kilofa oraz pojawiło się kilka urozmaiceń. Podstawowo nasz Kilof jest na poziomie +0 oraz nie ma żadnych Punktów Kilofa. W trakcie procesu wydobycia Rudy z Żyły (dość często), możemy zdobyć 1 taki punkt. Gdy osiągniemy maksymalną ilość Punktów Kilofa, możemy go ulepszyć przeciągając na Deokbae. Maksymalny poziom jest to +9, a każdy poszczególny zwiększa szansę na pomyślne wydobycie. Podczas wydobycia istnieje także możliwość pozyskania Skrzyni Górnika. Szansa na to jest zależna od poziomu Kilofa, im wyższy, tym większa szansa. Zdobędziemy z niej przeróżne przedmioty użyteczne na każdym etapie rozgrywki. Samą umiejętność możemy szkolić za pomocą Przewodników do Górnictwa. Każdy wbity poziom skutecznie zwiększy naszą szanse na pomyślne wydobycie rudy. Tabela Przedmiotów Ikona Nazwa Przedmiotu Poziom Umiejętności Przewodnik do Górnictwa 0 - P Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu oddziałują na szkolenie umiejętności. Podręczniki do Górnictwa możemy zdobyć ze wszystkich potworów występujących na normalnych mapach. Aby drop był możliwy, należy posiadać do 15. poziomów różnicy względem potwora. Szansę na drop możemy zwiększyć przy pomocy pakietu VIP lub Rękawicy Złodzieja. Bazowo każda postać ma 10% na pomyślne wydobycie. Do tego dochodzi szansa z kilofa oraz stopnia umiejętności. Tabela Wartości Górnictwa Poziom Umiejętności Bonus 1 Szansa na Wydobycie Rudy +1% M1 Szansa na Wydobycie Rudy +10% G1 Szansa na Wydobycie Rudy +15% P Szansa na Wydobycie Rudy +20% Szansa na Wydobycie Rudy naturalnie zwiększa się co każdy poziom, wyżej przedstawione są wybrane stopnie. Wszystkie Żyły mają standardowe występowanie i czas odrodzenia. Pomyślność wydobycia zależy od naszej łącznej szansy na Wydobycie Rudy. Tabela Żył Zdjęcie Żyły Nazwa Żyły Występowanie Żyła Diamentu M1, M2 Dolina Seungryong Ognista Ziemia Góra Sohan Pustynia Yongbi Świątynia Hwang Żyła Skamieniałego Drzewa M1, M2 Żyła Miedzi M1, M2 Żyła Srebra M1, M2 Żyła Złota M1, M2 Dolina Seungryong Pustynia Yongbi Żyła Jadeitu M2 Dolina Seungryong Żyła Ebonitu M2 Dolina Seungryong Ognista Ziemia Góra Sohan Pustynia Yongbi Świątynia Hwang Sterta Muszli Dolina Seungryong Góra Sohan Ognista Ziemia Pustynia Yongbi Świątynia Hwang Żyła Białego Złota Dolina Seungryong Ognista Ziemia Góra Sohan Pustynia Yongbi Świątynia Hwang Żyła Kryształu Ognista Ziemia Góra Sohan Pustynia Yongbi Świątynia Hwang Żyła Ametystu Ognista Ziemia Góra Sohan Świątynia Hwang Żyła Niebiańskich Łez Ognista Ziemia Góra Sohan Świątynia Hwang Żyła Kryształu Duszy Grota Wygnańców V1 Grota Wygnańców V2 Żyły mogą zniknąć samoistnie i odrodzić się w innym miejscu jeśli minie czas ich trwania. Wydobywana ruda trafia na ziemię, jednakże jest przypisana do kopiącego, nie zapomnijcie jej podnieść. Przetopy możemy wytworzyć posiadając odpowiednią ilość Rudy oraz Yang. Każde wytworzenie zakończy się powodzeniem, jeśli tylko mamy wszystko co potrzebne. Tabela Przetopów Ikona Nazwa Wymagana Ruda Koszt Wytworzenia Diament Diamentowy Kamień (x200) 5.000.000 Yang Perła Kawałek Perły (x200) 5.000.000 Yang Miedź Ruda Miedzi (x200) 5.000.000 Yang Srebro Ruda Srebra (x200) 5.000.000 Yang Złoto Ruda Złota (x200) 5.000.000 Yang Jadeit Ruda Jadeitu (x200) 5.000.000 Yang Białe Złoto Ruda Białego Złota (x200) 5.000.000 Yang Ebonit Ruda Ebonitu (x200) 5.000.000 Yang Skamieniałe Drewno Skamieniały Pień (x200) 5.000.000 Yang Perła Kawałek Perły (x200) 5.000.000 Yang Kryształ Ruda Kryształu (x200) 10.000.000 Yang Ametyst Ruda Ametystu (x200) 10.000.000 Yang Niebiańskie Łzy Ruda Niebiańskich Łez (x200) 10.000.000 Yang Kryształ Duszy Ruda Kryształu Duszy (x200) 20.000.000 Yang Wszystkie wydobyte rudy można przetopić poprzez specjalne okno dostępne u Alchemika. Alchemik jest publiczny, występuje w każdym M1 i nie jest on obecnie tylko na wyłączność Gildii. Przedmioty specjalne, które zwiększają szansę na wydobycie. Oferują one postaci tylko i wyłącznie zmianę wizualną oraz wspomniany bonus. Niezależnie od wydobywanej Rudy, możemy także pozyskać Drogocenne Kamienie. Rozmawiając z Deokbae można je wymienić na Kamienny Kilof, który ma dość krótki czas trwania. Tabela Przedmiotów Specjalnych Górnika Ikona Nazwa Przedmiotu Dostępność Bonus Czas trwania Specjalistyczny Kilof Sklep z przedmiotami Szansa na Wydobycie Rudy +10% 30 dni Kostium Górnika Sklep z przedmiotami Szansa na Wydobycie Rudy +10% 30 dni Fryzura Górnika Sklep z przedmiotami Szansa na Wydobycie Rudy +5% 30 dni Kamienny Kilof Wymiana u Deokbae Szansa na Wydobycie Rudy +10% 60 minut Wszystkie przedmioty są zakładane jak normalny kostium, a ich czas upływa niezależnie czy jesteśmy w grze. Początkowo żaden zwierzak nie wzmacnia postaci w żaden sposób. Zamiast tego, podczas zabijania potworów będzie on zdobywać swoje niezależne poziomy. Każdy taki poziom da nam możliwość podniesienia pasywnych umiejętności, zwiększających statystyki postaci. Zwierzak może osiągnąć maksymalnie 50 poziom doświadczenia. Sam proces możemy przyśpieszyć za pomocą Obroży Doświadczenia bądź Smakołyków. Okno Zwierzaka uruchomiamy przyciskiem "P", lub odpowiednim przyciskiem w Menu Gracza. Tabela Przedmiotów Zwierzaka Ikona Nazwa Przedmiotu Działanie Smakołyk (I) Przyznaje losową ilość punktów doświadczenia bądź uzupełnia najedzenie. Przed 50 poziomem: od 20.000 do 100.000 punktów doświadczenia Na 50 poziomie: 1% najedzenia potrzebnego do szkolenia na P+ Smakołyk (II) Przyznaje losową ilość punktów doświadczenia bądź uzupełnia najedzenie. Przed 50 poziomem: od 100.000 do 1.000.000 punktów doświadczenia Na 50 poziomie: 3% najedzenia potrzebnego do szkolenia na P+ Smakołyk (III) Przyznaje losową ilość punktów doświadczenia bądź uzupełnia najedzenie. Przed 50 poziomem: od 1.000.000 do 5.000.000 punktów doświadczenia Na 50 poziomie: 5% najedzenia potrzebnego do szkolenia na P+ Skrzynia Tresury Zawiera losowo jeden z pięciu Zwojów Tresury. Kamień Zwierzaka Służy do tworzenia przedmiotów wymaganych, by szkolić umiejętności pupila od stopnia G do P+. Każdy zwierzak posiada 5 umiejętności oddziałujących na postać. Początkowo umiejętności te wzmacniamy za punkty zdobywane przy poziomach. Umiejętności Zwierzaka Wartości Bonusów Nazwa umiejętności Bonus umiejętności M1 G1 P P+ Kamienna Skóra Maks. PŻ +500 +1000 +1500 +2000 Smocza Fortuna Szansa na podwójną ilość Yang +5% +10% +15% +20% Instynkt Przetrwania Odporność na Potwory +5% +10% +15% +20% Instynkt Drapieżcy Silny przeciwko Potworom +5% +10% +15% +20% Łowca Dusz Silny przeciwko Ludziom +5% +10% +15% +20% Gdy umiejętność wskoczy na stopień M1 (10 punktów), szkolenie będzie możliwe z pomocą zwojów. Zwoje Tresury służą do zwiększenia umiejętności do stopnia G1, osiągniemy go po pomyślnym przeczytaniu 10 zwojów. Szansa na wbicie umiejętności przy użyciu Zwoju wynosi 50%. Aby dokonać dalszego ulepszenia umiejętności powyżej G1 musimy wytworzyć Kamień Zwierzaka. Przedmiot ten, w formie neutralnej, uzyskamy pokonując w zasadzie dowolne Dungeony. Mając już taki kamień, musimy również posiadać kilka Zwojów Tresury. Następnie udajemy się do Podstarzałego Tresera (NPC dostępny w każdym M1). Znajdziemy u niego opcję Wytwarzania Kamieni, gdzie personalizujemy Kamień. Szansa na wbicie umiejętności przy użyciu Kamienia wynosi 50%. Na samym końcu możemy ostatecznie zwiększyć stopień umiejętności do P+. Aby podjąć próbę szkolenia do tego poziomu, zwierzak musi w pełni najedzony. Każda próba, niezależnie czy udana, poskutkuje utratą całego najedzenia. Do szkolenia potrzebujemy Kamienia Zwierzaka+, podobnie jak przy stopniu G1. Rozmawiając z Podstarzałym Treserem znajdziemy opcję jego wytworzenia ze zwykłych Kamieni. Szansa na zwiększenie poziomu umiejętności przy pomocy Kamienia Zwierzaka+ wynosi jedynie 10%. Rady Pustelnika oraz Zwoje Egzorcyzmu nie oddziałują na szkolenie umiejętności. Okno przepalania służy do wymiany zbędnych przedmiotów naOdłamki Przedmiotu Zwierzaka. Możemy je wymieniać na wzmacniające przedmioty korzystając z okna dialogowego u Podstarzałego Tresera Poza umiejętnościami pupil może zostać wzmocniony także za pomocą specjalnych przedmiotów. Każdy z nich oferuje trwające godzinę wzmocnienie pewnej statystyki bądź konkretnego aspektu rozgrywki. Tabela Przedmiotów Specjalnych Ikona Nazwa Przedmiotu Działanie Czas Trwania Koszt Wytworzenia Obroża Doświadczenia Podwaja zdobywane przez pupila doświadczenie. 1 godzina 100xOdłamek Przedmiotu Zwierzaka Mistyczny Medalion Zwiększa zdobywane przez właściciela doświadczenie o 10%. 1 godzina 100xOdłamek Przedmiotu Zwierzaka Krwawy Gryzak Zwiększa zadawane potworom obrażenia o 5%. 1 godzina 100xOdłamek Przedmiotu Zwierzaka Pancerz Grzbietowy Zwiększa obrażenia zadawane potworom na Dungeonach o 10%. 1 godzina 100xOdłamek Przedmiotu Zwierzaka Złota Sakwa Zwiększa szansę na podwójną ilość Yang 10%. 1 godzina 100xOdłamek Przedmiotu Zwierzaka Czas przedmiotów zaczyna upływać dopiero po ich pierwszym użyciu. Zwierzak może posiadać maksymalnie jeden założony przedmiot naraz. System rang został rozbudowany względem tego domyślnego. Maksymalna ilość rangi została zwiększona do 5.000.000 punktów. Natomiast poszczególne stopnie oferują nam solidne wzmocnienie postaci. System Rang Nazwa Zakres Bonusy Parobek 1000 - 3999 ----- Paź 4000 - 7999 ----- Giermek 8000 - 11999 ----- Szlachcic 12000 - 19999 ----- Rycerz 20000 - 49999 Maks. PŻ +250 Silny przeciwko Ludziom +2% Silny przeciwko Potworom +2% Baron 50000 - 99999 Maks. PŻ +500 Silny przeciwko Ludziom +4% Silny przeciwko Potworom +4% Hrabia 100000 - 199999 Maks. PŻ +750 Silny przeciwko Ludziom +6% Silny przeciwko Potworom +6% Centurion 200000 - 499999 Maks. PŻ +1000 Silny przeciwko Ludziom +8% Silny przeciwko Potworom +8% Trybun 500000 - 999999 Maks. PŻ +1250 Silny przeciwko Ludziom +11% Silny przeciwko Potworom +11% Konsul 1000000 - 1999999 Maks. PŻ +1500 Silny przeciwko Ludziom +14% Silny przeciwko Potworom +14% Władca 2000000 - 2999999 Maks. PŻ +1750 Silny przeciwko Ludziom +17% Silny przeciwko Potworom +17% Imperator 3000000 - 5000000 Maks. PŻ +2000 Silny przeciwko Ludziom +20% Silny przeciwko Potworom +20% Prócz zabijania potworów, punkty rangi można także zdobyć używając Owoców Życia. Zwykłe można uzyskać pokonując Bossy, niektóre z nich mają szansę na drop Boskiego Owocu. Tabela Owoców Życia Ikona Nazwa przedmiotu Ilość punktów rangi Owoc Życia 1000 Boski Owoc 5000 Wszystkie owoce można używać bez jakichkolwiek progów rangi oraz ograniczeń czasowych. Wejście znajduje się u Pomocnego Wiktora, który jest w każdym M1. Alternatywnie, spełniając ograniczenia poziomowe, możemy użyć Menu Teleportacji. W poczekalni możemy sprawdzić ranking czasów oraz wejść na wyprawę. Znajdziemy tam również NPC odpowiedzialnych za zarządzanie żetonami oraz specjalny sklep. Aby wziąć udział w wyprawie, musisz posiadać przynajmniej 80 poziom. Należy także odczekać 6 godzin od rozpoczęcia ostatniej Areny. Zadanie #1 - #4 Pokonaj wszystkie potwory, a następnie odnajdź i zniszcz Kamienie Metin. Po zniszczeniu kamienia na środku Areny pojawi się Władca, pokonaj go. Zadanie #5 Kliknij na Skarb Władców, aby odebrać nagrodę i ukończyć arenę. Jeśli czas przejścia wyprawy się załapie, zostanie zapisany na posągu. Za każde ukończenie Areny otrzymamy przede wszystkimŻetony Areny. Przy odrobinie szczęścia możemy zdobyć także najcenniejszą Skrzynię Ulepszaczy. Na posągu możemy zobaczyć 10 najlepszych wyników czasowych wyprawy od czasu ostatniego ich resetu. Ranking będzie resetowany na początku każdego miesiąca, a trzy najlepsze osoby zdobędą poniższe tytuły. #1 - Władca Areny stopnia III z wbudowanymi bonusami na 14 dni. #2 - Władca Areny stopnia II z wbudowanymi bonusami na 14 dni #3 - Władca Areny stopnia I z wbudowanymi bonusami na 14 dni. Za każde przejście areny będziemy otrzymywać losową ilośćŻetonów Areny. Będą one w przechowywane oraz możliwe do wypłacenia w formie przedmiotu u Strażnika Areny. Mając już wypłacone żetony, udajemy się do Ducha Wojownika, oferującego nam zakupy w Sklepie Areny. Kuźnia Dusz służy do wytwarzania unikatowych przedmiotów za Odłamki Dusz. Proces zawsze zakończy się powodzeniem, więc nie grozi nam utrata materiałów. Będą to bronie, które wartościami przewyższają te do zdobycia w normalny sposób. Większość Bossów oraz Władców podczas śmierci może upuścić Odłamek swojej Duszy. Będą to zdecydowanie jedne z najrzadszych oraz najbardziej wartościowych przedmiotów. Szansa na drop odłamków jest absurdalnie niska, jednak są one zdatne do handlu. Odłamki Dusz Ikona Nazwa Przedmiotu Pozyskiwanie Odłamek Duszy (I) Wódz Orków Odłamek Duszy (II) Królowa Pajaków Odłamek Duszy (III) Ezot. Przywoływacz Odłamek Duszy (IV) Dziewięć Ogonów Odłamek Duszy (V) Zjawa Żółtego Tygrysa Odłamek Duszy (VI) Ognisty Król Odłamek Duszy (VII) Olbrzymi Żółw Odłamek Duszy (VIII) Baronówna Pająków Odłamek Duszy (IX) Umarły Rozpruwacz Odłamek Duszy (X) Beran-Setaou Wszystkie bronie wytworzone w Kuźni Dusz są również zdatne do handlu. Po naciśnięciu tego przycisku wszystkie rozdzielone przedmioty zestackują się ze sobą. Nie jest to funkcja sortowania tak więc nie możemy oczekiwać poukładania przedmiotów. Funkcja może nie zadziałać na przedmioty z indywidualnymi wartościami lub czasem trwania. Informacje zawierają dane na temat działającego bonusu na danego potwora. Możemy zobaczyć tam także drop przedmiotów, które możemy zdobyć z danego potwora. Jeżeli dany potwór nie posiada dropu poza ogólnym, lista nie zostanie wyświetlona wcale. Przyciski zmiany kanałów znajdują się przy Minimapie. Informację o aktualnym kanale znajdziemy natomiast pod nią. Na szybką zmianę kanałów zostało narzucone parusekundowe ograniczenie czasowe. Informacje dotyczące bonusów, które mamy obecnie aktywne, podzielone na kategorie. Spis bonusów możemy uruchomić odpowiednim przyciskiem w Menu Gracza lub klawiszem F8. Przy pomocy okna Zmiany Ekwipunku, możemy błyskawicznie dokonać zmiany założonych przedmiotów. Mamy możliwość ustawienia 5 zestawów, co pozwala nam na szybszą reakcję np. podczas wojny. Okno uruchamiamy odpowiednim przyciskiem w Menu Gracza lub klawiszem F9. Na szybką zmianę ekwipunku zostało narzucone parusekundowe ograniczenie czasowe. Aby wyczyścić konkretną stronę, zostaniemy uprzednio poproszeni o potwierdzenie czynności. Mamy możliwość ukrycia aktualnie założonego kostiumu, zachowując działanie jego bonusów. Aby dokonać ukrycia wybranego przez nas elementu, należy nacisnąć migający wyżej przycisk. Na funkcje chowania kostiumów zostało narzucone parusekundowe ograniczenie czasowe. Opcja ta pozwala na automatyczne powtarzanie jednej z ostatnich wiadomości. Możemy wybrać spośród trzech wysłanych na czacie globalnym wpisów. Okno otwieramy przyciskiem znajdującym się obok logów czatu. Wiadomości są wysyłane zachowując standardowy limit 15 sekund. Funkcji używamy przyciskiem znajdującym się obok logów czatu. Pozwala ona na zatrzymanie wyświetlania wiadomości na czacie globalnym. Alternatywnie możemy przytrzymać Prawy CTRL jako skrót aktywujący funkcję. Funkcja działa jedynie przy otwartym oknie wysyłania wiadomości na czat. Okno Auto Dopalaczy dostępne jest pod klawiszem F7. Dzięki temu dodatkowi możemy szybko uruchomić wybrane wzmocnienia. Aktywacja dopalaczy bez otwierania okna jest możliwa przy użyciu klawiszów CTRL + F7. W Menu Gracza znajdziemy także Kosz na przedmioty. Jest to standardowy kosz, w którym możemy usunąć niepotrzebne przedmioty. Przedmiot zostaje usunięty na stałe bez możliwości cofnięcia tej czynności. Aby usunąć przedmioty, zostaniemy uprzednio poproszeni o potwierdzenie czynności. Statystyki zawierają najważniejsze dane, takie jak obrażenia czy ilości śmierci. Okno wyświetlamy podczas trwania wojny gildii przytrzymując klawisz Y. Za pomocą Yu-Hwana możemy wyzywania gracza na pojedynek przy użyciu dedykowanej Areny. Mamy również możliwość dostosować działanie różnych aspektów PVP, aby urozmaicić pojedynek. Przy wypowiadaniu wojny także możemy dostosować analogiczne ustawienia, aby urozmaicić rywalizację. Customowe oraz równe wojny nie liczą się do rankingu, więc spokojnie można ich używać tylko do zabawy. Każda szkatułka posiada wbudowany podgląd, który pokazuje nam, co możemy zdobyć z danej szkatułki. Podgląd skrzyni wyświetlamy po najechaniu kursorem na skrzynie i naciśnięciu klawiszy CTRL + PPM. Bonus Switcher to dobrze znany dodatek dostępny pod klawisz F6. Z jego pomocą możemy ustawić kupowanie zmianek, żeby nie kupić ich zbyt dużo. Umożliwia on zapis szablonu oraz włączenie alternatywnych zestawów bonusów przy miksowaniu. Pierścień Anty Expa blokuje zdobywanie przez postać doświadczenia. Aby go uruchomić należy nacisnąć PPM oraz posiadać 30 poziom postaci. Włączenie pierścienia blokuje go w ekwipunku, aby coś z nim zrobić konieczne jest wyłączenie. Markowanie ekwipunku jest dość znanym systemem ułatwiającym przeglądanie przedmiotów oraz czytelność. Gdy zdobędziemy nowy przedmiot, poza komunikatem zostanie on także podświetlony, aby jego znalezienie nie było problemem. Dodatkowo, przy oknach takich jak sklepy bądź kosze przedmioty niezdatne do akcji lub wybrane do niej będą dodatkowo akcentowane. Ranking podzielony jest na kategorie: Zabite Potwory | Pokonane Bossy | Zniszczone Metiny | Ukończone Dungeony. Okno rankingów uruchamiamy obok minimapy przyciskiem znajdującym się nad przyciskiem kanału pierwszego. Wszystkie kategorie poza "Ukończone Dungeony" naliczane są wyłącznie poza Dungeonami. Do naliczenia Potwora lub Metina wymagana jest tolerancyjna różnica poziomu. Za pierwsze trzy miejsca można otrzymać następujące nagrody: #1 - 500 SM oraz Tytuł Stopnia III z wbudowanym bonusem na 7 dni. #1- 500 SM oraz Tytuł Stopnia II z wbudowanym bonusem na 7 dni. #2 - 500 SM oraz Tytuł Stopnia I z wbudowanym bonusem na 7 dni. Czasem zdarza się, że nasze połączenie z serwerem zostanie utracone w trakcie pokonywania Dungeonu. Jeżeli zostaniemy wyrzuceni wystarczy udać się do odpowiedniego NPC i wybrać Wróć na Dungeon. Dzięki temu w razie rozłączenia nie tracimy przepustki oraz dotychczas uzyskanego postępu. Na powrót mamy dwie minuty, ponadto musimy znajdować się na tym samym kanale co wcześniej. Do wszystkich kostiumów stałych za pomocą Wzmocnienia Kostiumu, możemy włożyć dwa stałe bonusy. Następnie używając Zaczarowania Kostiumu, zmieniamy bonusy jak w normalnych przedmiotach. Maksymalne wartości danego bonusu są wyróżnione złotym kolorem, aby ułatwić ich identyfikację. Przedmioty przedstawione powyżej znajdziemy w każdym M1 u Handlarki Różności. Tabela Bonusów Kostiumów Bonus Występowanie Minimalna wartość Maksymalna wartość Maksymalne PŻ Wszystkie 50 500 Maksymalne PE Wszystkie 10 50 Witalność, Inteligencja, Siła, Zręczność Wszystkie 1 5 Szybkość Ataku Nakładka 2 10 Szybkość Ruchu Kostium, Fryzura 2 10 Szybkość Zaklęcia Nakładka 2 10 Regeneracja PŻ, PE Wszystkie 2 10 Szansa na Krytyczne Uderzenie Nakładka 1 5 Szansa na Przeszywające Uderzenie Nakładka 1 5 Silny przeciwko Ludziom Wszystkie 1 5 Silny przeciwko Rasom Wszystkie 2 10 Odporność na Żywioły Kostium, Fryzura 1 5 Odporność na Magię Kostium, Fryzura 1 5 Odporność na Obrażenia Kostium, Fryzura 1 5 Wartość Ataku Nakładka 5 25 Bonusy w kostiumie można zmieniać tylko i wyłącznie ręcznie. Magiczny Metal+ dodaje nam dodatkowe +10% szansy na ulepszenie przedmiotu. Aby go wytworzyć, musimy posiadać Kamień Kowala, Magiczną Rudę Miedzi oraz 100.000.000 Yang. Przedmioty te możemy zdobyć z większości Bossów oraz Metinów. Rozmawiając z Urielem możemy wytworzyć Pajęczy Klucz. Aby to zrobić, musimy posiadać Jad Królowej Pająków oraz 15.000.000 Yang. Sklepy Offline to miły i przydatny dodatek, ułatwiający sprzedaż zdobytych przedmiotów. Postanowiliśmy trochę rozbudować znany wszystkim system tak, aby był przyjemniejszy w obsłudze. Aby otworzyć sklep, należy użyć Tobół Offline, który zdobędziemy u Handlarki. Po otwarciu menu, możemy w dowolny sposób manipulować ustawieniem pozycji tobołka. Gdy wystawiamy więcej niż jeden taki sam przedmiot, raz wpisana cena zostanie użyta ponownie. Po otwarciu sklepu, w każdym momencie możemy edytować dowolny jego aspekt. Każda edycja będzie widoczna natychmiast - łącznie z nazwą czy modelem. Zawsze możemy również wypłacić uzyskane Yang. Gdy ważność sklep dobiegnie końca, zostanie on ukryty przed innymi graczami i będzie widoczny wyłącznie dla Ciebie. Możemy wtedy albo otworzyć go ponownie, posiadając w ekwipunku tobół, lub wyciągnąć wszystko - wtedy sklep zniknie. W IS możemy zakupić nowy pakiet VIP - Pakiet Dekorowania Sklepów Offline. Umożliwia on wybór modelu czy nawet ramki dla nazwy sklepu, aby wyróżnić swoją ofertę. Jeżeli duża ilość Sklepów przeszkadza nam przy wizytach w miastach, możemy ukryć lub ograniczyć ich widoczność. W Opcjach Gry znajduje się kilka powiązanych z tym pozycji, pozwalających dostosować wspomniany aspekt rozgrywki. Dodatek ten umożliwia wyszukanie przedmiotów po ich nazwie. Możemy także ignorować stopnień ulepszenia poszukiwanego przedmiotu. Po wciśnięciu Szukaj, sklepy z poszukiwanym przedmiotem podświetlą się. Możliwe jest również wyczyszczenie podświetleń przyciskiem Wyczyść. Większość misji występujących na serwerze to znane od lat zadania. Będzie trochę zbierania oraz dostarczania przedmiotów, ale wszystko z umiarem. Każda misja jest w jakiś sposób opłacalna, gdyż Yang czy Bonusy są zawsze mile widziane. Są to zadania polegające na zbieraniu określonych przedmiotów. Wspomoże to wyciągnąć z rynku nadmiar niektórych przedmiotów. Tabela Kolekcjonera Nazwa Kolekcji Przedmioty do zebrania Ilość Nagroda Kolekcja Kamieni Wszystkie Legendarne KD +0 x5 Obrażenia Umiejętności +5% Kolekcja Morza Wszystkie Owoce Morza x20 Szansa na Owoce Morza +2% Kolekcja Przetopów Wszystkie Przetopy x5 Szansa na Wydobycie +10% Kolekcja Ulepszaczy Wszystkie Ulepszacze x200 Średnie Obrażenia +5% Kolekcja Bossów Wszystkie Skrzynie Bossów x25 Silny Przeciwko Bossom +10% Kolekcja Władców Wszystkie Skrzynie z Dungeonów x50 Silny na Dungeonach +10% Oddawanie przedmiotów do kolekcji nie jest w żaden sposób ograniczone czasowo. Są to zadania polegające na dostarczaniu specjalnych przedmiotów do badań Biologa. Po każdym badaniu zdobyć będziemy musieli odpowiedni kamień zakańczający daną misję. Tabela Badań Biologa Ikona Nazwa Przedmiotu Wymagany poziom Ilość Czas oczekiwania Nagroda Ząb Orka 30 10 1 godzina 5.000.000 Yang Szybkość Ruchu +10% Księga Klątw 40 15 1 godzina 10.000.000 Yang Szybkość Ataku +15% Pamiątka po Demonie 50 15 2 godziny 20.000.000 Yang Obrona +60 Matowy Lód 60 20 2 godziny 40.000.000 Yang Wartość Ataku +50 Konar Zelkova 70 25 4 godziny 80.000.000 Yang Szybkość Ruchu +11% Odporność na Obrażenia +10% Certyfikat Tugyisa 80 30 4 godziny 100.000.000 Yang Atak Fizyczny +10% Szybkość Ataku +6% Czerwony Konar 85 40 6 godzin 150.000.000 Yang Odporność na Ludzi +10% Notatka Przywódcy 90 50 8 godzin 200.000.000 Yang Silny przeciwko Ludziom +8% Czas oczekiwania oraz szansę na pomyślne badania można zmanipulować specjalnymi przedmiotami. Są to zadania polegające na wyłowieniu i dostarczeniu ryb do badań Rybaka. Za każdą ukończoną misję otrzymamy nagrody w postaci bonusów oraz Skrzyń Rybaka. Badania Rybaka Ikona Badany przedmiot Wymagany poziom Ilość Nagroda Karaś 30 30 Silny przeciwko Potworom +5% Skrzynia Rybaka Ryba Mandaryna 45 25 Odporność na Potwory +5% Skrzynia Rybaka (x2) Duży Karaś 60 20 Maks. PŻ +1000 Skrzynia Rybaka (x3) Karp 75 15 Odporność na Ludzi +5% Skrzynia Rybaka (x4) Łosoś 90 15 Silny przeciwko Ludziom +5% Skrzynia Rybaka (x5) Oddawanie ryb do badań może być ograniczone czasowo. Disney - Właściciel oraz osoba odpowiedzialna za wszystkie aspekty techniczne. Joker - Właściciel oraz osoba odpowiedzialna za marketing, social media i nadzorowanie gry. Batman - Osoba odpowiedzialna za kontakt z graczami, organizowanie eventów oraz trzymanie porządku na serwerze. Flash - Osoba odpowiedzialna za kontakt z graczami, organizowanie eventów oraz trzymanie porządku na serwerze. Wszelkie prawa zastrzeżone przez AvalonMT2.pl, © 2025.
-
Niniejsze Warunki Użytkowania są zbiorem reguł i zasad, których przestrzeganie warunkuje możliwość korzystania z Forum. Nieznajomość poniższych zasad nie zwalnia z obowiązku ich przestrzegania oraz odpowiedzialności za przewinięcia. Definicje Regulamin — zbiór zasad i warunków korzystania z Forum. Serwer — oficjalny serwer gry udostępniony przez Administratora dla Użytkowników. Forum — oficjalne, zatwierdzone i prowadzone przez Administratora, Forum Serwera. Fanpage — oficjalny, zatwierdzony i prowadzony przez administracje, Fanpage Serwera. Administrator — osoba fizyczna będąca jedynym bądź jednym z wielu, właścicielem Serwera oraz Forum. Moderator — osoba fizyczna moderująca oraz obserwująca treści na forum pod kątem ich zgodności z Regulaminem. Mistrz Gry — osoba fizyczna nadzorująca zachowanie Użytkowników Forum oraz Serwera, odpowiedzialny za pomoc grającym. Użytkownik — osoba fizyczna, która ma możliwość rejestracji osobistego Konta na Forum. Konto — zasób użyczany Użytkownikowi przez Administratora poprzez rejestrację. § 1. Postanowienia Ogólne 1.1. Każdy Użytkownik posiadający osobiste Konto ma obowiązek znać Regulamin dostępny na Forum. 1.2. Użytkownik zakładając Konto na Forum akceptuje oraz zobowiązuje się przestrzegać postanowień niniejszego Regulaminu. 1.2.1. Brak znajomości Regulaminu nie zwalnia Użytkownika z jego przestrzegania. 1.3. Użytkownik powinien zachować dane logowania do Konta w tajemnicy. 1.4. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w następstwie włamania na Konto. 1.5. Administrator ma prawo do zawieszenia działalności Forum bez uprzedzenia Użytkownika. 1.6. Założenie Konta na Forum jest całkowicie darmowe oraz dobrowolne. § 2. Konto Użytkownika 2.1. Każdy Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za treści publikowane za pomocą jego Konta. 2.2. Użytkownik zakładający Konto zobowiązany jest do podania aktywnego adresu poczty e-mail. 2.2.1. Użytkownik musi być właścicielem adresu e-mail, który podaje przy rejestracji Konta. 2.2.2. Administrator ma prawo zweryfikować poprawność podanych w procesie rejestracji danych. 2.3. W przypadku łamania postanowień Regulaminu, administracja ma prawo do nałożenia restrykcji na Konto Użytkownika. 2.3.1. Użytkownik może złożyć odwołanie od nałożonej restrykcji w przeciągu 7. dni od jej otrzymania. 2.3.2. Odwołania składane po terminie nie będą rozpatrywane. 2.3.3. Użytkownik powinien odwołać się od kary u osoby nakładającej restrykcję. 2.3.4. Administrator może odrzucić odwołanie Użytkownika bez podawania przyczyny. 2.4. Nazwa Konta Użytkownika nie może zawierać fraz powszechnie uznanych za nieodpowiednie a także: - Linków do innych stron, for czy serwerów; - Danych osobowych osób trzecich bez ich wyraźnej zgody przekazanej Administratorowi; - Bezpośredniej obrazy osób trzecich. 2.5. Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania zasad netykiety w trakcie korzystania z Forum. 2.6. Użytkownik powinien posiadać maksymalnie jedno aktywne Konto w tym samym czasie. 2.6.1. Użytkownik ma obowiązek zapytać Administratora o pozwolenie na rejestrację drugiego Konta w przypadku współdzielenia łącza internetowego. § 3. Administracja 3.1. Administrator ma prawo do zablokowania Konta Użytkownika w przypadku łamania przez niego Regulaminu. 3.2. Administrator ma prawo zablokować Konto Użytkownika gdy uzna jego działania za szkodliwe dla Forum oraz Serwera i jego pochodnych. 3.3. Administrator może zawiesić działalność Forum na czas nieokreślony lub ją całkowicie zakończyć w dowolnym momencie. 3.4. Administrator jest ostatnią osobą decyzyjną w przypadku sporów, sytuacji specyficznych lub gdy Regulamin nie określa danej sytuacji. 3.5. Administrator nie musi uzasadniać Użytkownikowi podejmowanych decyzji. 3.6. Administrator powinien odpowiedzieć na każdą wiadomość Użytkownika, jednak ma prawo do nieudzielenia odpowiedzi. § 4. Posty i Tematy 4.1. Zabronione jest umieszczanie w postach oraz tematach i ich nazwach: - Treści rasistowskich, wulgarnych lub uważanych powszechnie za nieprzyzwoite; - Linków do stron zewnętrznych, niezwiązanych z Forum; - Danych osobowych, wizerunku osób trzecich bez ich wyraźnej zgody; - Ofert kupna lub sprzedaży przedmiotów oraz Yang za waluty realne; - Ofert wymiany przedmiotów / Yang / postaci za dobra na serwerach nie należących do Administratora. - Oprogramowania służącego do modyfikacji zachowań klienta gry Serwera lub linków do takowych; - Treści zabronionych prawnie. 4.2. Tematy na Forum mogą być odświeżone raz na 24 godziny od daty ostatniej odpowiedzi. 4.2.1. Tematy, które nie były aktywne od przynajmniej 7. dni mogą zostać zamknięte przez Moderatora. 4.2.2. Tematy mogą być odświeżone wyłącznie przez ich autora. 4.3. Nazwa tematu powinna być zbieżna do jego treści. 4.4. W postach zabrania się: - Znacznego odchodzenia od głównego wątku tematu; - Pisania dwóch odpowiedzi jedna pod drugą w odstępie mniejszym niż 24 godziny; - Samowolnego upominania innego Użytkownika; - Treści niezgodnych z regulaminem działu, jeżeli takowy istnieje; - Umieszczania samych emotikon. 4.5. Autorzy tematów zobowiązani są do korzystania ze wzorów w poszczególnych działach. § 5. Czatbox 5.1. Użytkownik może wysłać maksymalnie 3 wiadomości pod rząd w przeciągu jednej godziny. 5.2. Treść wysyłanej wiadomości nie może zawierać: - Treści uważanych powszechnie za nieprzyzwoite; - Linków do stron zewnętrznych, niezwiązanych z Forum; - Danych osobowych, wizerunku osób trzecich; - Ofert kupna lub sprzedaży przedmiotów oraz Yang za waluty realne; - Linków do oprogramowania służącego modyfikacji klienta gry Serwera; - Wiadomości czysto prywatnych, mogących się odbyć przez komunikator; - Zachęcania do odwiedzania tematu, którego użytkownik jest autorem; - Treści zabronionych prawnie. 5.3. Zabronionym jest zadawanie pytań przed upewnieniem się, że dany temat nie był już poruszany na Forum. § 6. Polityka Prywatności 6.1. Niniejsze przepisy określają zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Użytkownika w związku z korzystaniem przez niego z Forum. 6.2. Użytkownik poprzez rejestrację Konta wyraża zgodę na przetwarzanie udostępnionych danych osobowych do celów, dla których Forum zostało stworzone. 6.3. Forum wykorzystuje dane udostępnione przez Użytkownika tylko i wyłącznie podczas korzystania z jego funkcji, w procesie logowania oraz rejestracji. 6.4. Dane osobowe pozostawione na Forum nie zostaną sprzedane ani udostępnione osobom trzecim, zgodnie z przepisami Ustawy o Ochronie Danych Osobowych. 6.5. Rejestrując osobiste Konto na Forum, Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie wiadomości e-mail na podany przez niego adres. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszych Warunków Użytkowania. Administrator powiadomi o tym fakcie Użytkownika poprzez odpowiednią adnotację. Ostatnia aktualizacja Regulaminu: 01.05.2025, 12:00