Witam, chciałbym podzielić się swoimi przemyśleniami :). Ostatnia odsłona według mnie była bardzo udana z dwóch względów:
1. Rywalizacja
czyli walki o wiedźmę a co za tym idzie o niebianki. Każdy chciał zdobyć zbroję, która nie dawała ogromnej przewagi ale była unikatowa
co dawało motywację do rozwijania postaci i współpracy z innymi oraz świetnej zabawy, tego aspektu zabrakło na odsłonie poprzedniej.
2. Został zmniejszony drop yang, według mnie na ostatniej odsłonie ilość yang była idealna do ceny 200 zmianek u handlarza
1-2k online przez pierwsze 2 miesiące były spowodowane tym, że rozgrywka była dynamiczna, jeśli utrudnicie grę zmniejszając drop yangów
i expa efekt może być odwrotny bo ludzie się zniechęcą. Prawdopodobnie najwięksi wyjadacze zostaną trochę dłużej na serwerze, ale ile osób odejdzie dlatego, że progres postaci i dynamika rozgrywki będzie bardzo nudna. Na tym serwerze trzeba robić 6 ekwipunków
4x klasy, wojenny i do expa. Ludzie nie odeszli z serwera dlatego, że nie mieli co robić, postać max skończone miały tylko kilka osób po 5 miesiącach gry
bo tylko kilkanaście osób grało bardzo długo.
Podsumowując yangi i exp bym drastycznie nie zmieniał bo może mieć to odwrotny skutek do zamierzonego. Skupiłbym się na rywalizacjia i reklamie, aby dać
ludziom motywacje do gry żeby zrobić jak najlepszy ekwipunek. Mam bardzo dobry pomysł co można zrobić, aby każdy chciał zrobić eq do pvp
w 6 zestawach i bić się z innymi a co za tym idzie grać jak najdłużej.
Rywalizacja o wiedzmy to jedno lecz tam będą prawdopodobnie tylko największe lvl, trzeba dać rywalizację też innym, pomysł mam taki:
Stworzyć małą mapkę z np. 4 metinami, żeby się respiły co np. minute, żeby cały czas można było je bić, tylko na jednym chanelu, a z tych
metinów yangi i sporadycznie drop np. owoce życia oraz exp. Trzeba tak obliczyć, że jak na spocie w v2 bijąc moby w 1h zarobi się dla przykłądu 2 monetki
to z bicia tych metków przez 1h w jedną osobe zarobi się ich 6 ponieważ trzeba uwzględnić że kazdy będzie chciał je bić i będzie kilka osób, i takie miejsca
na 3 przedziały lvlowe np. 1-55lvl, 56-75lvl, 75-99lvl i yangi dostosowane z progresem czyli na ostatnim lvlu wiadomo więcej yangów. Jeśli ktoś
nie chce rywalizacji dropi sobie normalnie na spocie ale takie miejsce pozwoli pobawić się w pvp i dropienie bo tam zawsze będzie ktoś do
rywalizacji (to był by taki plac zabaw dla mietińczyka).
Podsumowując 1. rywalizacja, 2. reklama, 3. dynamiczna rozgrywka i fan z gry, a nie irytowanie się brakiem Potępów postaci ponieważ niewykonalne jest zrobienie serwera, na którym wszyscy będą grać rok czasu, trzeba zrobić tak, żeby większość osób chciało grać te 3 miesiące i to będzie sukces oraz żeby napływały kolejne osoby
chcące grać 3 miesiące. Pozdrawiam serdecznie.